Skal, skal ikke?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1. juni 2015

xStinepigen

Anonym skriver:

Okay jeg har som ung haft bøjle på. Da jeg var færdig med det, fik jeg sådan en tråd i undermunden som nu har siddet i en 7 snart 8 år.

i alt den tid jeg har haft den er det faldet af så mange gange at det ikke kan tælles på to hænder  og det skl lige siges at de fleste gange den er gået løs er det fordi jeg har spist frugt som æbler, vandmelom osv. 

Det er nu et halvt år siden jeg fik den sat på igen igen. Og nu er den igen faldt HELT af fordi jeg spise et brød men en åbenbart for hård skårpe 

jeg må nok indrømme at jeg snart ikke gider bruge flere penge på at få den sat fast, det koster mellem 3-500 kr hver gang og jeg syntes det erpenge ud af vinduet.

Dengang jeg fik bøjle på gjorde man det ikke fordi mine tænker var mega skæve, men fordi jeg havde en tand (i overmunden) som sad skævt, den tand har ikke rykket på sig siden jeg fik fjernet togskinnerne. Også havde jeg som tandlægen sagde "en mikro smule overbid" som enlige ikke behøvede at gøre noget ved.

Men pga jeg dengang var ked af den tand som sad skævt fik jeg lov til at gå turen igemmen.

Nu er den forbandet tråd igen faldet af og jeg overvejer helt at kyle den ud. 

Hvad ville du gøre hvis du stod i min situration? 

Hvad var grunden til du havde den? Hvor læge har de tænkt sig du skal rende med den? 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. juni 2015

Manna

haft mine tråde i 18 og 20 år og aldrig tabt dem. Fik fjernet en pga gener. Tænder har flyttet so minimalt siden.

jeg ville ikke få den på igen hvis jeg var dig.

Anmeld Citér

1. juni 2015

Mom2

Anonym skriver:

Okay jeg har som ung haft bøjle på. Da jeg var færdig med det, fik jeg sådan en tråd i undermunden som nu har siddet i en 7 snart 8 år.

i alt den tid jeg har haft den er det faldet af så mange gange at det ikke kan tælles på to hænder  og det skl lige siges at de fleste gange den er gået løs er det fordi jeg har spist frugt som æbler, vandmelom osv. 

Det er nu et halvt år siden jeg fik den sat på igen igen. Og nu er den igen faldt HELT af fordi jeg spise et brød men en åbenbart for hård skårpe 

jeg må nok indrømme at jeg snart ikke gider bruge flere penge på at få den sat fast, det koster mellem 3-500 kr hver gang og jeg syntes det erpenge ud af vinduet.

Dengang jeg fik bøjle på gjorde man det ikke fordi mine tænker var mega skæve, men fordi jeg havde en tand (i overmunden) som sad skævt, den tand har ikke rykket på sig siden jeg fik fjernet togskinnerne. Også havde jeg som tandlægen sagde "en mikro smule overbid" som enlige ikke behøvede at gøre noget ved.

Men pga jeg dengang var ked af den tand som sad skævt fik jeg lov til at gå turen igemmen.

Lyder som om, at du har en virkelig dårlig tandlæge!!!
Jeg har haft min tråd i undermunden i over 10 år og den er aldrig faldet ud, selvom jeg både spiser æbler, gulerødder mv.

Anmeld Citér

2. juni 2015

Anonym

Anonym skriver:

jeg stod i samme sted som dig for 10 år siden og fik ikke min tråd i igen og nøj hvor har jeg fortrudt det da mine fortænder i undermunden nu er skredet så meget at de sidder indover hinanden og er vil skæve det er dyrt at få dem lavet 30000 kr og jeg ville ønske jeg havede fået sat den tråd i igen den gang 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.