Frugt og grønt..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

15. september 2009

Tina2

mor_sabina skriver:

Ja det er nemlig rigtigt, men tror også det er den følelse jeg er blevet afhængig af. Det er nok alligevel der man skal starte når man går over til en sundere livsstil, at vænne kroppen til at den ikke behøver være overmæt.

Ja, og den følelse er jo ikke så fed alligevel..... Og man blir hurtigt vænnet fra, for man har det faktisk meget bedre bagefter, når man ikke er overmæt og tung i maven......

Og så fandt jeg i hvert fald ud af, at det der med lige at vente 5-10 min efter man har spist- inden man tager næste portion virkelig virker!!!!! Jeg tager stort set aldrig en portion mere, for det er ligesom det hele "falder på plads" indenfor de 5-10 min og så er man egentlig ikke mere sulten alligevel:-)
Så sidder jeg højst og hapser lidt grøntsager:-)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. september 2009

Honningblomst

T231109 skriver:

Kender du madlog?

Det er faktisk en genial side, for man får et utroligt godt overblik over hvor mange kcal der egentlig er i de forskellige måltider, samt hvordan ens energifordeling ser ud. Max 25% fra fedt og min. 20% proteiner.. Synes det er et godt redskab til at danne overblik over hvad man gør rigtigt og hvad man gør forkert, når man prøver at slanke sig.

Jeg har været medlem siden d. 3 sep. og har tabt mig 3,1kg allerede.
Først NU lærer jeg hvilken mad der er sund - og hvilke mængder jeg skal have. Jeg spiser rigtig meget fisk nu, for at få nok proteiner .

Dog er min økonomi ikke god for tiden, så frugt&grøntsager får jeg ikke nok af, men jeg får noget .

Jeg ved ærlig talt ikke hvad jeg skulle bruge sådan en side til jeg ville blive vanvittig hvis jeg skulle tjekke op på hvad jeg spiste og jeg mener faktisk ikke det er måden, ikke for mig,....jeg kan sagtens spise normalt og sundt uden at måle veje og analysere det ned i mindste detalje.
Knus Eva...men tak alligevel...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.