Eva skriver:
Jeg spiser hvad jeg kan lide og hvornår jeg har lyst..jeg har aldrig talt kalorier eller været medlem af diverse mere eller mindre mærkelige slankeklubber og sider.
Jeg tror på den eneste vej frem for et liv uden overvægt eller yoyo-vægt er at finde lige præcis den måde man selv kan holde ud at leve på resten af livet...vælge det mad man kan undvære og det man ikke vil, måden man vil motionere på eller ikke vil osv osv.
Så jeg aner ikke noget som helst om hvor meget jeg spiser....men jeg spsier meget frugt og grønt, men det er fordi jeg elsker det...gider ikke kød og pasta feks..
Knus Eva..
Kender du madlog?
Det er faktisk en genial side, for man får et utroligt godt overblik over hvor mange kcal der egentlig er i de forskellige måltider, samt hvordan ens energifordeling ser ud. Max 25% fra fedt og min. 20% proteiner.. Synes det er et godt redskab til at danne overblik over hvad man gør rigtigt og hvad man gør forkert, når man prøver at slanke sig.
Jeg har været medlem siden d. 3 sep. og har tabt mig 3,1kg allerede.
Først NU lærer jeg hvilken mad der er sund - og hvilke mængder jeg skal have. Jeg spiser rigtig meget fisk nu, for at få nok proteiner

.
Dog er min økonomi ikke god for tiden, så frugt&grøntsager får jeg ikke nok af, men jeg får noget

.
Anmeld