helle....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

384 visninger
9 svar
0 synes godt om
13. september 2009

bette

er din hund kommet hjem eller har du hørt noget??

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. september 2009

heaven

svarer lige for hende.... kan se i den anden tråd at han ikke var kommmet hjem til midnat i går i hvet fald... som jeg skrev til hende, jeg krydser for at han kommer her til formiddagskaffen....... det må være frygteligt sådan at gå og vente - man kan jo ikke lade være at tænke på om der reelt er sket noget, når det er så længe siden han har været hjemme.... øv!!!!'

Jannie

Anmeld

13. september 2009

bette

heaven skriver:

svarer lige for hende.... kan se i den anden tråd at han ikke var kommmet hjem til midnat i går i hvet fald... som jeg skrev til hende, jeg krydser for at han kommer her til formiddagskaffen....... det må være frygteligt sådan at gå og vente - man kan jo ikke lade være at tænke på om der reelt er sket noget, når det er så længe siden han har været hjemme.... øv!!!!'

Jannie

har set tråden.. men kunne være han var der i morges..

kunne slet ik forstille mig hvor ked af det jeg ville blive hvis min hund stak af og ikke kom hjem igen...

håber snart de finder ud af hva der er sket med den eller at den nu ligger hos dem

Anmeld

13. september 2009

Susan1978

jeg har skrevet til hende på SMS og han er desværre stadig ikke kommet..  er også helt nede på deres vegne..  

bare nogen da så ville ringe om at de har fundet ham.. 

Anmeld

13. september 2009

heaven

Susan1978 skriver:

jeg har skrevet til hende på SMS og han er desværre stadig ikke kommet..  er også helt nede på deres vegne..  

bare nogen da så ville ringe om at de har fundet ham.. 

ååååha altså!!!! det er da ikke til at holde ud for dem..... hvor er det synd!!!! hils endelig mange gange på sms`en.... føler virkelig med dem, bare der snart kom vished omkring det!!!! øv...!

Jannie

Anmeld

13. september 2009

Helle30

Århh, hvor er I bare søde. Nu tuder jeg igen - ihh. Jeg har svaret i min oprindelige tråd. Tak fordi, I tænker på os.

- Helle

Anmeld

13. september 2009

heaven

Helle30 skriver:

Århh, hvor er I bare søde. Nu tuder jeg igen - ihh. Jeg har svaret i min oprindelige tråd. Tak fordi, I tænker på os.

- Helle

ååårrrrhh Helle, nu er det sgu mig der sidder og hyler lidt!!!! har så ondt af jer, og håber virkelig at han snart kommer hjem, træt men i live!!! det er ikke til at holde ud, kender dig ikke engang, men jeg synes virkelig det er så træls for jer... du skal vide at jeg krydser alt hvad jeg kan!!! og jeg har tjekket flere gange siden jeg læste dit indlæg, så håber der snart kommer dejligt nyt!!!!

Jannie.

ps: ved godt det er træls, men har du ringet til dsb - nu i bor så tæt på banerne -  og hørt om der er nogen, der har påkørt en hund på "jeres" strækning??

Anmeld

13. september 2009

Helle30

Jeg har overvejet den med at ringe til dsb, og nu du også nævner det, så tror jeg, jeg vil gøre det.
Jeg har jo spekuleret over, om de mon registrerer, hvis de opdager, de har påkørt en hund.
Ja, det tror jeg lige, jeg gør.

Knus fra Helle - og tak for dine søde ord - det varmer.

- Helle

Anmeld

13. september 2009

heaven

Jeg har overvejet den med at ringe til dsb, og nu du også nævner det, så tror jeg, jeg vil gøre det.
Jeg har jo spekuleret over, om de mon registrerer, hvis de opdager, de har påkørt en hund.
Ja, det tror jeg lige, jeg gør.

Knus fra Helle - og tak for dine søde ord - det varmer.

- Helle

det synes jeg godt nok du skal, helle........ ved da ikke om de ligefrem fører en log bog over det, men der må da være en togfører der ved om han/hun har påkørt en hund. Eller det kan da efterspørges iblandt togførerne i hvert fald. En lab er jo ikke lige til at overse, trods alt.... og det er da nu du skal ringe og ikke om en uge, lige nu er det jo friskt i erindring, da det er få døgn han har været væk..... jeg ville klart ringe....

Jannie

Anmeld

13. september 2009

Muffinmus

ja, ring da og hør...
Og krydser fingre for at han er ok der ude et sted.En hund 3-4 km fra os blev væk i over 3 uger inden han blev fundet, i god behold, men var sørme glad for at komme hjem igen til familien.
Og lov mig i gør ALT for at hundesikre jeres hjem frem over...Det er så øv at sidde med dårlige nerver og være ked af det.
Vi havde selv en hund for mange år siden der stak af i ny og næ, kravlede under hegnet. DEt gik godt alle gange, undtaget en og siden har mine forældre vitterligt gjort alt for at hundesikre deres hjem og have. Men man er jo aldrig 100 % sikret, de er jo nogle snu nogle de kære hunde.
Håber virkelig at han kommer luskende tilbage til jer i aften eller nat.Eller at nogen ser ham og afleverer ham.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.