Erik sept. '11, Magnus juli '18, Viktor Juli '20
Jeg føler mig dum fordi jeg nu står med en uddannelse jeg ikke har kunnet få job indenfor og nu heller ikke kan bruge pga en stressreaktion der aldrig forsvinder igen...
jeg er 32 og har en søn fra 19-09-11, min kæreste har ikke nogen rigtig uddannelse og har ikke arbejde og kommer heller aldrig til at have det...
Vi gør meget ud af at snakke med vores søn allerede nu om det med job, og jeg har haft vikarjobs hist og her, og taget diverse kurser så vi har også kunnet vise ham at nogen gange som voksen skal man sådanne ting...
HGS var nemt for mig dag jeg rimelig nemt kom igennem min HF så jeg havde masser af merit og erfaring der hjalp mig igennem...
Det værste man kan gøre er at sammenligne sig med andre på ens alder... Specielt mht uddannelse, job og karriere...
Drømmen da jeg var 20 er en MEGET anden end den er idag :)
da jeg var 20 drømte jeg om 3 børn, en stor lejlighed, bil, job indenfor kontor som advokatsekretær...
idag håber jeg bare på at vi får en mere så vi har 2 børn, beholder vores bil, måske få en ny uddannelse eller et job så vi kan købe en ny bil inden den nuværende går i stykker og vi ikke har råd til reparation af den...
Anmeld
Citér