Fra den ene dag til den anden, bleskift hjæææælp,

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

29. maj 2015

MorDk

Navele skriver:

Det er der heller intet galt med når hun bliver. 

Det bare ikke så nemt hvis der er meget aff. :-) 

Nej det er klart men tænker hun kunne stå på alle fire og så kunne i vaske hende?

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. maj 2015

Augustmama

Yurie skriver:

Ja, det er svært. Men hun må næsten have oplevet et eller andet, set noget der har gjort at hun reagere på den måde lige pludselig.

Kan i selv have gjort noget, der har kunne give hende en forskrækkelse(uden at have tænkt over det), når hun blev skiftet?

At hun er faldet ned fra noget andet, (de græder ikke altid selvom at det gør ondt)

Det kan også bare være frygt der lige pludselig kommer, højdeskræk.. at hun har ondt(uden at det gør ondt, når i trykker)..

De første par dage var den også gal da vi skiftede hende på gulvet. Men det er der ikke mere, nu er det kun på bordet.. 

Og hun elsker at hoppe ned fra højder, og er en meget livlig pige,

Vi kan intet komme i tanke om hvad det kunne være.. 

Ugen forinden var hun hos sin far og han har heller ikke oplevet noget med hende. 

Vi tænker hun måske har drømt noget 

Anmeld Citér

29. maj 2015

Augustmama

MorDk skriver:

Nej det er klart men tænker hun kunne stå på alle fire og så kunne i vaske hende?

Umuligt. Ligeså snart hovedet ikke er over skulderen så bliver hun helt hysterisk og ked af det..  

Anmeld Citér

29. maj 2015

TNBC

Navele skriver:

De første par dage var den også gal da vi skiftede hende på gulvet. Men det er der ikke mere, nu er det kun på bordet.. 

Og hun elsker at hoppe ned fra højder, og er en meget livlig pige,

Vi kan intet komme i tanke om hvad det kunne være.. 

Ugen forinden var hun hos sin far og han har heller ikke oplevet noget med hende. 

Vi tænker hun måske har drømt noget 

Her er de heller ikke bange for at hoppe ned fra ting, men skiftning kan bare være et helvede(enkle gange kan man godt skifte dem uden at give dem noget)

men du siger det starter om aftenen, det vil sige noget tid efter hun har sovet til middag(hvis hun sover stadigvæk) og hvis det kun er hos jer og dp, så tror jeg ikke det er noget hun har drømt, for så ville det jo være hver gang hun blev skiftet. Som MorDk siger, prøv at skift hende stående op..

Anmeld Citér

29. maj 2015

Augustmama

Yurie skriver:

Her er de heller ikke bange for at hoppe ned fra ting, men skiftning kan bare være et helvede(enkle gange kan man godt skifte dem uden at give dem noget)

men du siger det starter om aftenen, det vil sige noget tid efter hun har sovet til middag(hvis hun sover stadigvæk) og hvis det kun er hos jer og dp, så tror jeg ikke det er noget hun har drømt, for så ville det jo være hver gang hun blev skiftet. Som MorDk siger, prøv at skift hende stående op..

Muligvis en misforståelse., 

det startede en tirsdag aften for 14 dage siden, og siden da gik der en uge ca hos mig og min kæreste, hvor det var et problem på gulvet. Samt i dagplejen, på bordet. 

Da hun så kom hjem til sin far hvor hun bliver skiftet i sofaen var der heller ikke noget andet end hun sagde hun ikke kunne løfte benene, og der var det stadig et problem i dagplejen,. Nu har vi fået hende igen, og der er ingen problemer mere hos os fordi hun bliver skiftet på gulvet,., 

men problemet er stadig meget stort i dagplejen. Vi har prøvet med gulerodspædagogik og give hende et stykke slik hvis hun var dygtig til at blive skiftet på bordet hjemme hos os. Men det hjalp slet ikke. 

Det er nu kun dagplejen det er et problem ved fordi hun bliver skiftet på bordet der. Og det er jo ikke så smart da hun jo er alene om ble skift. Hmm 

tror bare vi må se tiden an og tage kampen op. 

Anmeld Citér

29. maj 2015

TNBC

Navele skriver:

Muligvis en misforståelse., 

det startede en tirsdag aften for 14 dage siden, og siden da gik der en uge ca hos mig og min kæreste, hvor det var et problem på gulvet. Samt i dagplejen, på bordet. 

Da hun så kom hjem til sin far hvor hun bliver skiftet i sofaen var der heller ikke noget andet end hun sagde hun ikke kunne løfte benene, og der var det stadig et problem i dagplejen,. Nu har vi fået hende igen, og der er ingen problemer mere hos os fordi hun bliver skiftet på gulvet,., 

men problemet er stadig meget stort i dagplejen. Vi har prøvet med gulerodspædagogik og give hende et stykke slik hvis hun var dygtig til at blive skiftet på bordet hjemme hos os. Men det hjalp slet ikke. 

Det er nu kun dagplejen det er et problem ved fordi hun bliver skiftet på bordet der. Og det er jo ikke så smart da hun jo er alene om ble skift. Hmm 

tror bare vi må se tiden an og tage kampen op. 

Jamen kan dp ikke skifte hende stående, altså når det kun er tis??? og hvis det er, kan hun så ikke skifte hende et andet sted end på bordet.?? For som du siger det er ikke så smart når hun er alene, og der er andre børn, hvis det så skal være en kamp hver gang.

For hvis i skifter på gulvet, uden problemer, er det jo højden, puslebordet der er problemet.

Anmeld Citér

29. maj 2015

Augustmama

Yurie skriver:

Jamen kan dp ikke skifte hende stående, altså når det kun er tis??? og hvis det er, kan hun så ikke skifte hende et andet sted end på bordet.?? For som du siger det er ikke så smart når hun er alene, og der er andre børn, hvis det så skal være en kamp hver gang.

For hvis i skifter på gulvet, uden problemer, er det jo højden, puslebordet der er problemet.

Tjo det kunne hun jo nok godt gøre. Men derfor undre det mig stadig hvordan det pludselig kan komme fra dag til dag.  

Anmeld Citér

29. maj 2015

mor:)

Profilbillede for mor:)
pain is temporary. Quiting lasts forever.

Jeg tænket at hun er blevet mere bevidst og kan derfor ikke lide at ligge på bordet helt uden kontrol for, hvis hun nu falder. 

Kan dp ikke skifte hende stående når det er tisbleer?

Anmeld Citér

29. maj 2015

TNBC

Navele skriver:

Tjo det kunne hun jo nok godt gøre. Men derfor undre det mig stadig hvordan det pludselig kan komme fra dag til dag.  

Sådan er der bare nogle ting.. Vi forstår ikke hvorfor det sker, og vi kan ikke spørge de små..

Højdeskræk er jo noget der pludselig kan komme.. At hun lige pludselig lægger mærke til at der er langt ned..

Anmeld Citér

29. maj 2015

Augustmama

mor:) skriver:

Jeg tænket at hun er blevet mere bevidst og kan derfor ikke lide at ligge på bordet helt uden kontrol for, hvis hun nu falder. 

Kan dp ikke skifte hende stående når det er tisbleer?

Jo, det kunne hun nok godt gøre, det kan også være hun gør det nu, det skal jeg ikke kunne sige.. 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.