Legoland ?? Billetter 2 for 1 pris ??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

27. maj 2015

charthys

bøllen skriver:

Okay  kan bare se mange dansker jo sælger dem i et væk 

vi har ingen dato , bare på et tidspunkt i løbet af sæsonen.

tænkte at købe 2 af de billetter og en fra skolemælk. Men der står den ikke kan bruges sammen med andre rabatter så ved ikke om det dur. 

Kan ærligt ikke gennemskue det 

br club eller fribilletter fra shell kræver ikke køb af voksenbillet

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. maj 2015

bøllen

charthys skriver:

Okay dem må jeg lige kikke på 

Anmeld Citér

27. maj 2015

bøllen

charthys skriver:

Fætter br gælder kun ved køb af voksen billet og som jeg ser gælder Shell kun i marts måned.

Anmeld Citér

28. maj 2015

charthys

bøllen skriver:

Fætter br gælder kun ved køb af voksen billet og som jeg ser gælder Shell kun i marts måned.

dem vi har fra shell gælder i hvert fald indtil juni. og så er der jo også noget med at man ksn tegne en tegning af et slot, prøv at google det.

hjemis havde forøvrigt også børnebilleter på et tidspunkt

Anmeld Citér

28. maj 2015

bøllen

charthys skriver:

dem vi har fra shell gælder i hvert fald indtil juni. og så er der jo også noget med at man ksn tegne en tegning af et slot, prøv at google det.

hjemis havde forøvrigt også børnebilleter på et tidspunkt

Okay  har ikke hørt om dem fra Shell så googlede bare , og der stod til marts måned

Anmeld Citér

11. juli 2016

lindec

Hej alle

Nu ved jeg ikke om tråden er ved, at være lidt gammel, og om jeg må dele en side med Jer.

Men den her side har et hav af tips til, at finde rabat til legoland - lige her

Der står også hvordan du kan få 2 for 1 billetter til legoland. Bland andet ved, at få dem i Tyskland, når du handler ind.

Det er selvfølgelig et stykke vej, men mange sælger dem også på DBA.

hej hej

Anmeld Citér

11. juli 2016

bøllen

lindec skriver:

Hej alle

Nu ved jeg ikke om tråden er ved, at være lidt gammel, og om jeg må dele en side med Jer.

Men den her side har et hav af tips til, at finde rabat til legoland - lige her

Der står også hvordan du kan få 2 for 1 billetter til legoland. Bland andet ved, at få dem i Tyskland, når du handler ind.

Det er selvfølgelig et stykke vej, men mange sælger dem også på DBA.

hej hej

Tråden er ikke ny men stadigvæk et oplagt emne da sæsonen for ture er lige nu .Har selv igen iår købt 2 for 1 billetter .

Anmeld Citér

12. juli 2016

Muffinmus

Vi tog turen over grænsen for 14 dage siden og fandt 2:1 billetter. Det kan snildt betale sig hvis man skal bruge mere end en pga besparelser samt muligheden for billig slik, Nutella mm.

Men,den billigste  løsning hvis der er både børn og voksne, er tegninger skolemælk samt 2:1 billetter fra Tyskland,  eller dba, men de er faktisk ulovlige at sælge, så annoncerne bliver tit lukket.

Anmeld Citér

12. juli 2016

bøllen

Viwisa skriver:

Vi tog turen over grænsen for 14 dage siden og fandt 2:1 billetter. Det kan snildt betale sig hvis man skal bruge mere end en pga besparelser samt muligheden for billig slik, Nutella mm.

Men,den billigste  løsning hvis der er både børn og voksne, er tegninger skolemælk samt 2:1 billetter fra Tyskland,  eller dba, men de er faktisk ulovlige at sælge, så annoncerne bliver tit lukket.

På hvilken produkter fandt i dem ? Og er det alle stedet man kan finde dem 

Anmeld Citér

12. juli 2016

Muffinmus

De har dem on/off forskellige steder på forskellige produkter.

Sky butikkerne har haft dem på nogle kartofler på køl, samt agurkesalat i længere tid. Der købte i vi vores nemlig. 

Vi var rundt i alle grænsebutikker, men alt var enten udsolgt eller ikke gældende længere. Så vi var heldige sky havde massere. 

Problemet er når 500 danskere tager ned og køber 20-30 produkter, for at sælge dem i Dk hvor det ikke lovligt. Så bliver der hurtigt udsolgt. 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.