Eksperthjælp: Tør under samleje

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

887 visninger
0 svar
0 synes godt om
27. maj 2015

Vivi Hollænder

Hej! Jeg har ikke haft sex i 9 måneder, da jeg skulle prøve forleden, kunne vi ikke gennemføre det, fordi jeg ikke blev våd. Jeg tænder på ham, der var forspil og det hele, men jeg blev åbenbart ikke våd. Jeg har aldrig oplevet det før - tværtimod! Hvad kan det være? Jeg onanerer jævnligt. Er steget i dosis af stemningsstabiliserende medicin, men i indlægssedlen er det ikke beskrevet som en bivirkning.

Vivis svar

Det er lidt svært at besvare dit spørgsmål entydig ud fra de oplysninger, som du giver.

Du skriver der var forspil, men nåede du at blive rigtig ophidset og liderlig?

Har du født for nylig? Efter en fødsel er det normalt, at der går et stykke tid, inden lubrikationen (fugtigheden under ophidselse) normaliseres.

Det kan også være den lange afholdenhedsperiode, som måske bevidst eller ubevidst gør dig anspændt. Det påvirker også evnen til at blive våd.

Bliver du våd, når du onanerer? Hvis ikke, vil jeg ikke udelukke din medicin, selv om det ikke står i indlægssedlen.

Under alle omstændigheder, skal du prøve flere gange og se om problemet ikke løser sig selv. Brug gerne glidecreme indtil lubrikationen fungerer igen.

Kærligst

Vivi

I Vivis brevkasse kan du få svar på alle spørgsmål, der vedrører din eller din partners seksualitet eller jeres fælles sexliv.

Se Vivis hjemmeside på: Bedresexliv.dk

Anmeld Citér

3 numre af Vores Børn + 2 LEGO Storage bokse.

Spar 384 kr.

Køb her for kun 229 kr.

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.