Erfaring med putteproblemer om dagen

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

23. maj 2015

kekp

MummiT skriver:

Jeg ville også sige at du måske skal have tjekket hans ører?

Og give de andre ret i at det ændrer sig fuldstændig når han starter i vuggestue

Min datter har næsten altid skulle vugges på den ene eller anden måde før hun sov om dagen. En periode var det nok at bære hende ned fra 2. sal og så sætte hende i barnevognen, men ellers har jeg lige skullet vugge lidt med barnevognen før hun ville sove.

I vuggestuen holder de bare lige en hånd på hende så hun ikke sætter sig op og så lægger hun sig til at sove helt af sig selv. Nu er hun begyndt på at jeg endda også kan få lov til at bare lige putte hende i voksien, give hende sut og putteklud og så 2 vip, så sover hun 

Jeg ville elske det. 

Vores ældste søn var der ingen problemer med. Han skulle højst køres lidt frem og tilbage. Men lillebror er godt nok noget mere stædig... 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. maj 2015

mor:)

Profilbillede for mor:)
pain is temporary. Quiting lasts forever.
kekp skriver:

Ja han har dræn så det problem skulle gerne være løst

Hvornår har han fået dem? Kan et af dem være faldet ud?

Anmeld Citér

25. maj 2015

kekp

mor:) skriver:

Hvornår har han fået dem? Kan et af dem være faldet ud?

Det er ca 2 mdr siden. Men jeg fik tjekket dem for 3 uger siden fordi han også sover skidt om natten. 

Har de sidste par dage puttet ham i klapvognen i stedet for barnevognen, og det er faktisk blevet lidt bedre. Ham bliver stadig gal når jeg lægger ham ned men det går hurtigere over

Anmeld Citér

25. maj 2015

mor:)

Profilbillede for mor:)
pain is temporary. Quiting lasts forever.
kekp skriver:

Det er ca 2 mdr siden. Men jeg fik tjekket dem for 3 uger siden fordi han også sover skidt om natten. 

Har de sidste par dage puttet ham i klapvognen i stedet for barnevognen, og det er faktisk blevet lidt bedre. Ham bliver stadig gal når jeg lægger ham ned men det går hurtigere over

Fedt at det hjælper med klapvognen��

Tror også det hjælper når han starter i dp/vs. De bliver trætte på en helt snden måde��

Anmeld Citér

25. maj 2015

kekp

mor:) skriver:

Fedt at det hjælper med klapvognen��

Tror også det hjælper når han starter i dp/vs. De bliver trætte på en helt snden måde��

Jeg håber det så meget. Vil være ked af hvis det skal blive en dårlig indkøring pga putteproblemer 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.