Føler mig ret alene med mit problem og er efterhånden desperat efter at høre fra andre som har/har haft problemer med at putte om dagen.
E har altid været svær at få til at sove især om dagen. Da han var helt lille skreg han så snart han kom i barnevognen og jeg har altid måttet køre med ham hvor han har protesteret voldsomt. Efter han blev ca 8 mdr har han bestemt sig for at han ikke vil lægge ned i vognen så nu sidder han mens vi kører og jeg forsøger af flere omgange at lægge ham ned og som regel lykkes det også til sidst. Hvis jeg lægger han fra start eller lægger ham før han selv synes at det er ok bliver han rigtig gal, sparker dyne og dække af og skriger for tilsidst at begynde at græde. Nogle dage må jeg helt opgive og gå hjem og vugge ham i søvn, hvilket resulterer i at han kun sover ca 1/2 time.
Han skal starte i vuggestue om 3 uger og jeg frygter virkelig for hvordan de nogensinde får ham til at sove 
Håber sådan at høre fra nogen som har været eller er i en lign. situation. Nogle dage er jeg helt grædefærdig fordi jeg føler at jeg har kæmpet i 9 mdr med den pokkers søvn.
Det skal siges at han er træt og har brug for at sove, han vil bare ikke uden kæmpe protester og nogle dage skrig og skrål.
Anmeld
Citér