Kan i anbefale legetøj? (Gerne til begyndere)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

22. maj 2015

Mama85

Anonym skriver:

Niksen, vi har absolut intet af den slags prøve. Hvad skulle den gøre? (Og specielt for mig )

Det er en ring som han tager på penis, og så er der en lille vibrator der skal stimulere din klitoris når han trænger ind. Det er sommetider man kan købe en pakke kondomer med sådan en, om ikke andet så I kan prøve det af for at se om det er noget I vil investere i, dog skal det siges at dem der følger med kondomerne ikke har den længste levetid 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. maj 2015

Anonym

http://www.sexnetto.dk/8195-we-vibe-ii-plus-839289006003.html

Anmeld Citér

23. maj 2015

Anonym trådstarter

Anonym skriver:

Har du prøvet at lege med dig selv imens? Altså når vi har sex så har jeg altid et par fingre med nede og lege uanset om jeg er nederst på alle fire eller hvad nu... Ej dog ikke når jeg er øverst men det er så heller ikke min favoritstilling så der er jeg ikke ret tit ;-) min mand elsker når jeg leger med selv :-)

Det har jeg ikke nej. Det er desværre ikke min stærke side

Anmeld Citér

23. maj 2015

Anonym trådstarter

Mama85 skriver:

Det er en ring som han tager på penis, og så er der en lille vibrator der skal stimulere din klitoris når han trænger ind. Det er sommetider man kan købe en pakke kondomer med sådan en, om ikke andet så I kan prøve det af for at se om det er noget I vil investere i, dog skal det siges at dem der følger med kondomerne ikke har den længste levetid 

Lyder ellers spændende..... 

Anmeld Citér

23. maj 2015

Mama85

Anonym skriver:

Lyder ellers spændende..... 

Det kan anbefales 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.