Kan i anbefale legetøj? (Gerne til begyndere)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.331 visninger
14 svar
1 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
22. maj 2015

Anonym trådstarter

Ja som overskriften siger  

Mangler noget som kan hjælpe mig med at få orgasme, ja kort og godt. Gerne noget som man kan bruge sammen så manden også føler sig som en del af det

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. maj 2015

A-1995

Her er vi rigtig glade for en såkaldt delfin dildo ����

Anmeld Citér

22. maj 2015

Mama85

Anonym skriver:

Ja som overskriften siger  

Mangler noget som kan hjælpe mig med at få orgasme, ja kort og godt. Gerne noget som man kan bruge sammen så manden også føler sig som en del af det

Har I prøvet en penisring med vibrator?

Anmeld Citér

22. maj 2015

Anonym

bind for øjne, det kan være med til at tænde en mere.

at blive bundet på hænder og fødder, selvfølgelig skal man være tygge ved hinanden og sikre man ikke overskrider nogens grænser 

Anmeld Citér

22. maj 2015

Anonym

Jeg vil også til at begynde med anbefale noget sanseleg, hvor den ene er bundet - som minimum og vigtigst har bind for øjnene mens den anden leger.Herudover vil jeg anbefale en god vibrator af god kvalitet. Ikke det der billige lort. 

Lelo laver noget rigtig lækkert - også til par og ellers er der deres billigere 'lillesøster' picobong som bestemt også kan anbefales.

God fornøjelse 

Anmeld Citér

22. maj 2015

Anonym trådstarter

A-1995 skriver:

Her er vi rigtig glade for en såkaldt delfin dildo ����

Delfin 

Hvad er dog det?

Anmeld Citér

22. maj 2015

Anonym trådstarter

Mama85 skriver:

Har I prøvet en penisring med vibrator?

Niksen, vi har absolut intet af den slags prøve. Hvad skulle den gøre? (Og specielt for mig )

Anmeld Citér

22. maj 2015

Anonym trådstarter

Anonym skriver:

bind for øjne, det kan være med til at tænde en mere.

at blive bundet på hænder og fødder, selvfølgelig skal man være tygge ved hinanden og sikre man ikke overskrider nogens grænser 

Synes bare det er liiiiige den del med at jeg bliver færdig der er svær. Der kan altid kun lykkes når jeg er øverst.... 

Anmeld Citér

22. maj 2015

Anonym trådstarter

Anonym skriver:

Jeg vil også til at begynde med anbefale noget sanseleg, hvor den ene er bundet - som minimum og vigtigst har bind for øjnene mens den anden leger.Herudover vil jeg anbefale en god vibrator af god kvalitet. Ikke det der billige lort. 

Lelo laver noget rigtig lækkert - også til par og ellers er der deres billigere 'lillesøster' picobong som bestemt også kan anbefales.

God fornøjelse 

Lyder interessant. 

Er bare et helt nyt univers som vi nok bliver nødt til at bevæge os ud i, hvis jeg også skal få lidt ud af det.

Men for sørensen, det er grænseoverskridende..... 

Anmeld Citér

22. maj 2015

Anonym

Har du prøvet at lege med dig selv imens? Altså når vi har sex så har jeg altid et par fingre med nede og lege uanset om jeg er nederst på alle fire eller hvad nu... Ej dog ikke når jeg er øverst men det er så heller ikke min favoritstilling så der er jeg ikke ret tit ;-) min mand elsker når jeg leger med selv :-)

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.