Penge til baby :-) ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.254 visninger
20 svar
7 synes godt om
22. maj 2015

*Agnete*

Hej :-) 

hvor mange penge havde i sparet op inden baby nr.1 og hvor mange brugte i til alt udstyr og tøj osv ? 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. maj 2015

Blop2

Vi brugte vel 6000-8000kr. Det var uden autostol og barnevogn, da vi fik det af mine forældre;o)

Anmeld Citér

22. maj 2015

Fremad

Ingenting :-) 

Anmeld Citér

22. maj 2015

*Agnete*

sscm skriver:

Ingenting :-) 

Hvad ? 

Anmeld Citér

22. maj 2015

Lomm

Profilbillede for Lomm

Tror du vil få svar i både øst og vest, nogle gir den max gas på forbruget, mens jeg selv er typen der køber brugt, siger JA TAK til at arve og sparer hvor jeg kan.

En barnevogn kan som vores brugte koste 450kr inkl lift, insektnet, regnslag og pusletaske, eller den kan koste 15.000kr hvis den skal hedde Odder. 

En body kan koste 150kr hvis den skal hedde noget fancy - for samme pris kan du få 10-15 nye fra Bilka eller endnu flere brugte. 

Vi havde ikke sparet op, men var også heldige at arve stort set alt tøj. De fleste ting blev købt brugt, vi valgte dog at købe en ny kombi/klapvogn samt nye madrasser til alt. Ialt tænker jeg vi brugte for 5000-6000kr

Anmeld Citér

22. maj 2015

Fremad

*Agnete* skriver:

Hvad ? 

Hov. Den spiste det halve af min tekst...

Vi havde intet sparet op, og brugte Ca 2000 kr på tøj, seng, autostol mm..

Anmeld Citér

22. maj 2015

SandraXOXO

Jeg brugte ca 20 tusind. Købte intet brugt. Tilgengæld kunne barn nr to og tre så arve det og kostede ikke rigtig noget 

Anmeld Citér

22. maj 2015

Chrissi_lgh@hotmail.com

Puha... Nok et sted mellem 20.000-25.000 (hvis ikke mere). Dog fik vi ca. halvdelen af mine forældre (de gav penge, så jeg/vi selv kunne købe). 

Hvis jeg får overtalt gemalen til en mere, så bliver det heldigvis en del billigere, for nu har vi jo alt bortset fra tøj (der har jeg solgt det meste). 

Anmeld Citér

22. maj 2015

April mor

Vi havde ikke sparet op, da vi købte det hele hen af vejen. Vi brugte sådan noget 15,000 uden barnevogn, puslesbord, tremmeseng. Med det er vi oppe på ca 22.000 (:

Anmeld Citér

22. maj 2015

fresia

Profilbillede for fresia

Vi har nok brugt 25.000-30.000 (inkl barnevogn vi fik af svigerforældrene til 9.000)

vi havde sparet 40.000 op så der også var til hygge på barsel ��

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.