loop skriver:
Det gør mig ondt hvordan du har det. Mit svar var på ingen måde ment som at negligere hverken dine følelser eller din datters ganespalte. Det ligger mig langt fra at være på den måde.
Det var nærmere for at vise forståelse at jeg skrev som jeg gjorde. Da jeg selv har haft og har udfordringer, både for min datter og jeg selv. Jeg ved godt hvordan folk kan glo efter ens barn, og ved hvordan man helst vil gemme sig. -Men jeg ved også at man kan lære at se ud over det med tiden, så jeg forsøgte at give dig håb, og alt var velment. Jeg kender ikke dig og du kender ikke mig. Jeg vil bare ikke udpensle min baggrund herinde. Hvis jeg gjorde det, ville du ikke være i tvivl om hvorfor jeg svarede som jeg gjorde.
Jeg kiggede ikke på hvilken kategori din tråd lå under, som jeg skrev før forsøgte jeg blot at hjælpe efter bedste evne.
Jeg håber du finder den kop du søger og at du får bearbejdet efterfødselsreaktionen på bedste vis.
Læste det bestemt heller ikke ondt ment
og forsøger at være så åben om min problematik som muligt de dage jeg kan holde til det ville gerne skrive privat med dig hvis det er
Anmeld