Kay skriver:
nej den er egentlig skavet under køb og salg i søger, som i at jeg gerne ville købe hvis andre havde nogen liggende de ikke brugte
men nej det kan godt være at hjælpemidlerne ikke får dig til at føle dig speciel og der er rigtig fint... men jeg sidder med en bragende efterfødselsreaktion og har nogle dage svært ved bare at skulle ud af døren og får angstanfald af at skulle give min datter mad ude i offentligheden, hendes spalte er så stor at de flasker pigion laver end ikke er gode nok, vi skal havde nogle som ligner jeg ved ikke hvad, og hver gang vi er ude af døren og give hende mad, bliver der kigget og stillet spørgsmål... efterfødsels reaktionen stammer ikke fra det, men det er med til at forvære den, og derfor ville jeg rigtig gerne bare havde helt normale tudekopper til min datter så jeg kan mindske mit stress omkring det mest muligt
jeg vil gerne fortælle dig hvor reaktionen stammer fra, og jeg er igang med at bearbejde den... så du må gerne sige til hvis du vil havde en lille histore 
Det gør mig ondt hvordan du har det. Mit svar var på ingen måde ment som at negligere hverken dine følelser eller din datters ganespalte. Det ligger mig langt fra at være på den måde.
Det var nærmere for at vise forståelse at jeg skrev som jeg gjorde. Da jeg selv har haft og har udfordringer, både for min datter og jeg selv. Jeg ved godt hvordan folk kan glo efter ens barn, og ved hvordan man helst vil gemme sig. -Men jeg ved også at man kan lære at se ud over det med tiden, så jeg forsøgte at give dig håb, og alt var velment. Jeg kender ikke dig og du kender ikke mig. Jeg vil bare ikke udpensle min baggrund herinde. Hvis jeg gjorde det, ville du ikke være i tvivl om hvorfor jeg svarede som jeg gjorde.
Jeg kiggede ikke på hvilken kategori din tråd lå under, som jeg skrev før forsøgte jeg blot at hjælpe efter bedste evne.
Jeg håber du finder den kop du søger og at du får bearbejdet efterfødselsreaktionen på bedste vis.
Anmeld