tudekopper!?!? :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Denne annonce er låst

Annoncen er ikke længere aktiv. Den kan være udløbet eller varen er solgt.
20. maj 2015

anna111

Profilbillede for anna111

Mam tutkop er rigtig god 

Du kan bare lade hver at sætte ventilen i 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. maj 2015

Kay

loop skriver:

Jeg googlede lige Man kan få tudkopper med forskellige str hul/ forskellig hældning til børn og voksne i specialbutikker eks. handicare.dk

på webapoteket kan man få sutteflasker til babyer/børn med ganespalte, men det ved jeg ikke om i allerede har prøvet.

Jo vi bruger allerede sutteflasker til ganespalte, ellers havde hun ikke rigtig kunne få mad 

Er ikke vild med de ting fra handi for jeg syntes ærligt de ligner handicap hjælpemidler og det er det jo også, og ja ganespalte er et handicap men hun er jo helt almindelig i knolden så syntes ikke det er nødvendigt at folk ser på hende som handicappet og derved hun kommer til at føle sig som handicappet, slet ikke når de ting vi mangler fås som ganske almindelige børne ting med børnene motiver på 

folk der ikke kender os kigger sgu rigeligt på os når vi bruger specielle flasker der ligner noget fra før første verdenskrig

Anmeld

20. maj 2015

loop

Kay skriver:

Jo vi bruger allerede sutteflasker til ganespalte, ellers havde hun ikke rigtig kunne få mad 

Er ikke vild med de ting fra handi for jeg syntes ærligt de ligner handicap hjælpemidler og det er det jo også, og ja ganespalte er et handicap men hun er jo helt almindelig i knolden så syntes ikke det er nødvendigt at folk ser på hende som handicappet og derved hun kommer til at føle sig som handicappet, slet ikke når de ting vi mangler fås som ganske almindelige børne ting med børnene motiver på 

folk der ikke kender os kigger sgu rigeligt på os når vi bruger specielle flasker der ligner noget fra før første verdenskrig

Jeg har selv hjælpemidler og føler mig ikke speciel af den grund. Jeg prøvede bare at hjælpe efter bedste evne og jeg forstod dit spørgsmål som om at man ikke kunne få alm tudekopper, der var anvendelige. Man kan også få hjælpemidler med børnemotiver, det har jeg haft til min datter

Anmeld

20. maj 2015

bøllen

Kay skriver:

Nej for den er lavet med ventil så det ikke kan løbe ud når man drikker af den, så man skal sutte for at få vandet ud  Og ganespalten gør at hun ikke kan sutte

Ok  kender dem ikke . 

Anmeld

20. maj 2015

hannetheis

Profilbillede for hannetheis
Kay skriver:

Søger tudekopper til Viva der ikke kan drikke af andet grundet ganespalte

behøver ikke være den samme som på billedet

har du evt prøvet jeres lokale mødrehjælp.

hos os har de mange fine til få penge. Nogle kan man slet ikke se har været brugt..

Anmeld

20. maj 2015

Kay

loop skriver:

Jeg har selv hjælpemidler og føler mig ikke speciel af den grund. Jeg prøvede bare at hjælpe efter bedste evne og jeg forstod dit spørgsmål som om at man ikke kunne få alm tudekopper, der var anvendelige. Man kan også få hjælpemidler med børnemotiver, det har jeg haft til min datter

nej den er egentlig skavet under køb og salg i søger, som i at jeg gerne ville købe hvis andre havde nogen liggende de ikke brugte  

men nej det kan godt være at hjælpemidlerne ikke får dig til at føle dig speciel og der er rigtig fint... men jeg sidder med en bragende efterfødselsreaktion og har nogle dage svært ved bare at skulle ud af døren og får angstanfald af at skulle give min datter mad ude i offentligheden, hendes spalte er så stor at de flasker pigion laver end ikke er gode nok, vi skal havde nogle som ligner jeg ved ikke hvad, og hver gang vi er ude af døren og give hende mad, bliver der kigget og stillet spørgsmål... efterfødsels reaktionen stammer ikke fra det, men det er med til at forvære den, og derfor ville jeg rigtig gerne bare havde helt normale tudekopper til min datter så jeg kan mindske mit stress omkring det mest muligt

jeg vil gerne fortælle dig hvor reaktionen stammer fra, og jeg er igang med at bearbejde den... så du må gerne sige til hvis du vil havde en lille histore

Anmeld

20. maj 2015

Kay

hannetheis skriver:

har du evt prøvet jeres lokale mødrehjælp.

hos os har de mange fine til få penge. Nogle kan man slet ikke se har været brugt..

vi har ikke en lokal mødrehjælp desværre... elsker konseptet og ville hjertens gerne støtte dem ved at handle der... men det ligger ret langt væk her fra   

vi bor i lyngby og skal enten til hillerød eller ind et sted i kbh for at finde en, og det er lidt langt... 

Anmeld

20. maj 2015

Klumpe-dumpe

Kay skriver:

vi har ikke en lokal mødrehjælp desværre... elsker konseptet og ville hjertens gerne støtte dem ved at handle der... men det ligger ret langt væk her fra   

vi bor i lyngby og skal enten til hillerød eller ind et sted i kbh for at finde en, og det er lidt langt... 

Hejsa 

jeg ved godt du søge, men jeg vil bare sige at min datter ikke forstod, det der med at suge i sådan en kop, så jeg pillede bare ventilen ud af div koppe og så kunne bruge dem. 

Anmeld

20. maj 2015

loop

Kay skriver:

nej den er egentlig skavet under køb og salg i søger, som i at jeg gerne ville købe hvis andre havde nogen liggende de ikke brugte  

men nej det kan godt være at hjælpemidlerne ikke får dig til at føle dig speciel og der er rigtig fint... men jeg sidder med en bragende efterfødselsreaktion og har nogle dage svært ved bare at skulle ud af døren og får angstanfald af at skulle give min datter mad ude i offentligheden, hendes spalte er så stor at de flasker pigion laver end ikke er gode nok, vi skal havde nogle som ligner jeg ved ikke hvad, og hver gang vi er ude af døren og give hende mad, bliver der kigget og stillet spørgsmål... efterfødsels reaktionen stammer ikke fra det, men det er med til at forvære den, og derfor ville jeg rigtig gerne bare havde helt normale tudekopper til min datter så jeg kan mindske mit stress omkring det mest muligt

jeg vil gerne fortælle dig hvor reaktionen stammer fra, og jeg er igang med at bearbejde den... så du må gerne sige til hvis du vil havde en lille histore

Det gør mig ondt hvordan du har det. Mit svar var på ingen måde ment som at negligere hverken dine følelser eller din datters ganespalte. Det ligger mig langt fra at være på den måde.

Det var nærmere for at vise forståelse at jeg skrev som jeg gjorde. Da jeg selv har haft og har udfordringer, både for min datter og jeg selv. Jeg ved godt hvordan folk kan glo efter ens barn, og ved hvordan man helst vil gemme sig. -Men jeg ved også at man kan lære at se ud over det med tiden, så jeg forsøgte at give dig håb, og alt var velment. Jeg kender ikke dig og du kender ikke mig. Jeg vil bare ikke udpensle min baggrund herinde. Hvis jeg gjorde det, ville du ikke være i tvivl om hvorfor jeg svarede som jeg gjorde.

Jeg kiggede ikke på hvilken kategori din tråd lå under, som jeg skrev før forsøgte jeg blot at hjælpe efter bedste evne.

Jeg håber du finder den kop du søger og at du får bearbejdet efterfødselsreaktionen på bedste vis.

Anmeld

20. maj 2015

Tranebaer

https://www.matas.dk/vanilla-tudekop-victor

https://www.matas.dk/vanilla-tudekop-isabella

http://barnlil.dk/tilbehoer-26/die-speigelburg-tudekop-lyseroed-p15812

http://www.legebutikken.dk/shop/barbapapa-tudekop-petit-3625p.html

http://www.dba.dk/boerneservice-tudekop-lyse/id-1001175979/

Der står ikke noget om spildfri på nogle af dem Den sidste fra DBA er magen til én jeg har haft - og er nææææsten sikker på den ikke er spildfri. Men ellers kan du jo høre hjemmesiderne

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.