PumpdeLux

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.093 visninger
9 svar
0 synes godt om
12. september 2009

Nadi

Vil lige slå et slag for dette mærke! Jeg var til et home-party i torsdags hvor jeg bare fandt en masse lækkert tøj til Oliver, og hvis jeg havde haft en pige så ville hun have haft tøj til de næste mange år. Hold da op en fed kollektion! De har størrelser i 74-92 og så fra 3-12 år.

Hvis jeg nu fik sådan en sælger ud til næste sæson eller når vores hus er færdig ville I så være interesseret i at vi laver et baby.dk arrangement med noget god mad og glødende dankort??

-Nadi

www.pumpdelux.dk

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. september 2009

Kaufie

Jeg skal selv til PompdeLux-party på tirsdag, så jeg glæder mig til at se hvad det er for noget tøj.... og så må jeg hellere tage Danny-kort med.

Anmeld

12. september 2009

ka li ja

ja de har bae det fedeste pige tøj!!! jeg kunne også købe mig fattig, men det er ikke sikkert arthur ville blive glad for det senere hen
syntes ikke jeg var så vild med ders drengetøj. men har også kun set det på nettet

Anmeld

12. september 2009

Helle30

Sofie har en tunika i det mærke. Hun fik den til jul, og hun har haft den på flere gange til festlige lejligheder - barnedåbe osv. Den er rigtig flot.
Jeg har bare hørt fra én i min mdrgrp. (Louises) som havde været til homeparty, at der ikke var ret meget af hver slags. De laver ikke bare stangtøj, og derfor var meget udsolgt den aften, hvorfor det var ret begrænset, hvad man kunne købe.

- Helle, som godt vil være med til sådan en aften - bare det ikke er for "skarabet".

Anmeld

12. september 2009

Muffinmus

jep jep, jeg er heeelt klar, de har da lidt fedt tøj
Og nu er jeg blevet vild med Cupcake til Tor, har bare ikke lige helt råd til det

Anmeld

12. september 2009

Rasmine

MariaE skriver:

jep jep, jeg er heeelt klar, de har da lidt fedt tøj
Og nu er jeg blevet vild med Cupcake til Tor, har bare ikke lige helt råd til det

Maria?
Kalder du hende egentlig konsekvent Tor?

Anmeld

12. september 2009

Rasmine

Nadi:
Synes de laver nogle OK ting, synes bare det er nemt "genkendeligt"
Måske fordi der er så mange piger i Milles bh som har det.
Mille har selv haft noget, og kvaliteten er super.
(Måske jeg alligevel lige sku tjekke deres web/kollektion denne gang.)

Men jeg takker nej i denne omgang.
Godt initiativ ellers.

Anmeld

12. september 2009

Rasmine

Må tilstå de har nogle fede ting denne gang.

Anmeld

12. september 2009

Joan ( Smallie )

Nadi skriver:

Vil lige slå et slag for dette mærke! Jeg var til et home-party i torsdags hvor jeg bare fandt en masse lækkert tøj til Oliver, og hvis jeg havde haft en pige så ville hun have haft tøj til de næste mange år. Hold da op en fed kollektion! De har størrelser i 74-92 og så fra 3-12 år.

Hvis jeg nu fik sådan en sælger ud til næste sæson eller når vores hus er færdig ville I så være interesseret i at vi laver et baby.dk arrangement med noget god mad og glødende dankort??

-Nadi

www.pumpdelux.dk

Var det i karup du var afsted??

Anmeld

12. september 2009

Muffinmus

Mebach skriver:

Maria?
Kalder du hende egentlig konsekvent Tor?

ehm....eh, ja, det må jeg nok indrømme vi gør...alle sammen. Mest fordi William bare ikke kan sige Victoria og så blev det Tor og nu er det bare det vi siger...tror det forsvinder når han lærer at sige det rigtigt.Men jeg vil da ikke lægge hovedet på blokken.
Har set folk kigge lidt pudsigt på mig når jeg har kaldt hende Tor og hun sider i lilla tøj, men skidt pyt.
Synes bare at sige Vicky i stedet for som mange ellers gør er øv, kan ikke lide navnet
Ikke fordi jeg kan lide Tor, men nu storebror kalder hende det var det nemmest
Men altså ja, 9 ug af 10 gange siger vi vist Tor, en enkelt gang eller mere i løbet af dagen bliver det til hele navnet

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.