Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Sprit25 skriver: Jeg ville gå efter en saft uden sødemiddel men med rigtig sukker
Jeg ville gå efter en saft uden sødemiddel men med rigtig sukker
Det skal det også være ved det, at det er sukker hun skal bruge i kroppen
det var mest hvilken smag der mon er god til de små
Anmeld Citér
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
SDD skriver: Jrg drikker selv den fra Rynkebys den økologiske med rabarber. Ellers har de også en med granatæble. Her da min datter lå med mellemørebetændelse og slet ikke tissede pga hun heller ikke hverken spiste eller drak, sagde lægen at om det så var smeltet sodavandsis, så skulle hun have det derfor har hun fået en del med sukker i efterhånden. Ikke helt vores ønske.. Rllers En lille smule juice med vand i.
Jrg drikker selv den fra Rynkebys den økologiske med rabarber. Ellers har de også en med granatæble.
Her da min datter lå med mellemørebetændelse og slet ikke tissede pga hun heller ikke hverken spiste eller drak, sagde lægen at om det så var smeltet sodavandsis, så skulle hun have det derfor har hun fået en del med sukker i efterhånden. Ikke helt vores ønske..
Rllers En lille smule juice med vand i.
Overvejede også æblejuice med vand i
Jeg ville nok også bruge ribena saft, bare være obs på den også findes i sukkerfri. Ellers er der jo også muligheden at koge vand og sukker sammen og stille på køl. Min datter fik lidt sukkervand da hun var helt nyfødt og skulle have taget blodprøver på sygehuset og det var noget hun kunne lide...
Kay skriver: Som i virkelig SKAL give din baby på 7 måneder saft (med sukker) hvilken en ville du så give? Viva skal havde lagt dræn om en uge, og skal derfor faste 6 timer op til... men hun skal havde saft indtil 2 timer før... for at havde noget sukker at stå imod med... åh det bliver så svært for hende at undvære flasken som hun er virkelig glad for og hun har først lige (grundet ganespalte) lært at spise grød inden for de sidste par uger
Som i virkelig SKAL give din baby på 7 måneder saft (med sukker) hvilken en ville du så give?
Viva skal havde lagt dræn om en uge, og skal derfor faste 6 timer op til... men hun skal havde saft indtil 2 timer før... for at havde noget sukker at stå imod med...
åh det bliver så svært for hende at undvære flasken som hun er virkelig glad for og hun har først lige (grundet ganespalte) lært at spise grød inden for de sidste par uger
Helt sikkert Grønnegaarden jordbær! Eller jordbær/hyldeblomst. Det ville jeg da i hvert fald selv elske at få
Pøj pøj med det. Er sikker på det bliver dejligt for hende bagefter
Kay skriver: Er den ikke rimelig stærk?
Er den ikke rimelig stærk?
Nej det syntes jeg ikke og man kan jo bare blande noget mere vand i
Vores søn har efterhånden været indlagt nogle gange og der siger de også han skal drikke saft.
Vi køber det fra grønnegården, mener jeg det hedder
Kay skriver: Det skal det også være ved det, at det er sukker hun skal bruge i kroppen det var mest hvilken smag der mon er god til de små
Nåh sorry men jet tænker hindbær saft eller jordbær?
Helt klart Grønnegården, den med jordbær er lækker
Kay skriver: Overvejede også æblejuice med vand i
Det har min pige i hvert fald fået. Men ser hun at vi har noget farvet i glasset nu så kigger hun langt efter det, desværre.
Jeg ville give ganske almindelig rød saftevand, med sukker og ikke sødemiddel. Når det er nyt og sødt oveinkøbet, så tror jeg at hun er pænt ligeglad med om det er jordbærsaft, solbær eller noget helt tredje
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128