Hvis du skulle...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.631 visninger
26 svar
22 synes godt om
19. maj 2015

Kay

Som i virkelig SKAL give din baby på 7 måneder saft (med sukker) hvilken en ville du så give?

Viva skal havde lagt dræn om en uge, og skal derfor faste 6 timer op til... men hun skal havde saft indtil 2 timer før... for at havde noget sukker at stå imod med... 

åh det bliver så svært for hende at undvære flasken som hun er virkelig glad for og hun har først lige (grundet ganespalte) lært at spise grød inden for de sidste par uger 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. maj 2015

MamaGulloev

Profilbillede for MamaGulloev
D. 4/7-14 kom min skønne pige D. 9/1-20 kom lillesøster
Kay skriver:

Som i virkelig SKAL give din baby på 7 måneder saft (med sukker) hvilken en ville du så give?

Viva skal havde lagt dræn om en uge, og skal derfor faste 6 timer op til... men hun skal havde saft indtil 2 timer før... for at havde noget sukker at stå imod med... 

åh det bliver så svært for hende at undvære flasken som hun er virkelig glad for og hun har først lige (grundet ganespalte) lært at spise grød inden for de sidste par uger 

Da Lenora lå med rota virus, og lægens ordre var saft, købte jeg en økologisk hindbær saft i føtex. 

Jeg ville nok gå efter en med så få tilsætningsstoffer som muligt. Naturlig farve og smag. Evt økologisk.

Anmeld Citér

19. maj 2015

anna111

Profilbillede for anna111
Kay skriver:

Jeg ville købe en rebena saftevand 

Anmeld Citér

19. maj 2015

Kay

MummiT skriver:

Da Lenora lå med rota virus, og lægens ordre var saft, købte jeg en økologisk hindbær saft i føtex. 

Jeg ville nok gå efter en med så få tilsætningsstoffer som muligt. Naturlig farve og smag. Evt økologisk.

Jeg tænker også noget så rent som muligt, har du billeder af flasken 

Anmeld Citér

19. maj 2015

Kay

anna111 skriver:

Jeg ville købe en rebena saftevand 

Er den ikke rimelig stærk?

Anmeld Citér

19. maj 2015

MamaGulloev

Profilbillede for MamaGulloev
D. 4/7-14 kom min skønne pige D. 9/1-20 kom lillesøster
Kay skriver:

Jeg tænker også noget så rent som muligt, har du billeder af flasken 

Desværre ikke, det er par mdr siden og vi er flyttet, så den er smidt ud. Men det var en glas flaske med et (mener jeg) grønt label på og et metal skrue låg. 

Anmeld Citér

19. maj 2015

Sprit25

Jeg ville gå efter en saft uden sødemiddel men med rigtig sukker

Anmeld Citér

19. maj 2015

asff

Grønnegården det er øko og med sukker.

Anmeld Citér

19. maj 2015

SDD

Profilbillede for SDD
Mor til to piger, fra ‘14 og ‘20

Jrg drikker selv den fra Rynkebys den økologiske med rabarber. Ellers har de også en med granatæble. 

Her da min datter lå med mellemørebetændelse og slet ikke tissede pga hun heller ikke hverken spiste eller drak, sagde lægen at om det så var smeltet sodavandsis, så skulle hun have det  derfor har hun fået en del med sukker i efterhånden. Ikke helt vores ønske..

Rllers En lille smule juice med vand i.

Anmeld Citér

19. maj 2015

Kay

MummiT skriver:

Desværre ikke, det er par mdr siden og vi er flyttet, så den er smidt ud. Men det var en glas flaske med et (mener jeg) grønt label på og et metal skrue låg. 

Tak ☺

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.