Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Prøv evt at kigge på portraetfabrikken.dk så kan du lure deres priser
Anmeld Citér
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Ingen idé, men hold da op du er god til at tegne
Jeg vil sige begge for 300 kr
Nu hvor der ikke var lavet en aftale med pris før tænk vis hun nu sprænger fra fordi hun ikke lige havde regnet med det ville være så dyrt og så har du brugt så lang tid på dem.
Hvor lang tid bruger du på at tegne det? Jeg tænker, at du måske kunne udregne en fair timepris?
Umiddelbart tænker jeg 500 kr for 2 tegninger, men jeg kan godt se, at det er noget under hvad de andre foreslår
Yurie skriver: Sæt dem begge på 800, og hvis hun synes det er for meget, så sig at det var bare et hurtigt beløb, for du ved ikke hvad de skal koste, da du ikke har prøvet det før. Og så tag en snak om det. Måske får du noget i gang, og så kan du sætte dig ned og lave en prisliste, over størrelser, hvor mange der er på billedet, hvad det bliver lavet med, om det er i ramme eller ej..
Sæt dem begge på 800, og hvis hun synes det er for meget, så sig at det var bare et hurtigt beløb, for du ved ikke hvad de skal koste, da du ikke har prøvet det før. Og så tag en snak om det.
Måske får du noget i gang, og så kan du sætte dig ned og lave en prisliste, over størrelser, hvor mange der er på billedet, hvad det bliver lavet med, om det er i ramme eller ej..
Det ville da være lækkert at få 800 for dem, men jeg tror jeg sætter dem lidt lavere... men tak for tilliden
Jeg skal helt sikkert have lavet en fast prisliste inden jeg gør det her igen
ErDetSnartNU skriver: Hvor lang tid bruger du på at tegne det? Jeg tænker, at du måske kunne udregne en fair timepris? Umiddelbart tænker jeg 500 kr for 2 tegninger, men jeg kan godt se, at det er noget under hvad de andre foreslår
Jeg tror jeg ender på ca 500 kr i alt da jeg tænker det er ret rimeligt for to portrætter... og jeg kan jo også læse mig til herinde at I ikke synes det er helt urealistisk
Min kusine tar 300 kr for en A4 tegning af dyr eller menneske. Men når i ikke har aftalt pris på forhånd er det måske lidt bedre at spørge personen hvad hun vil give? Eller give dem gratis mod at du må bruge dem som reklame ?
SandraXOXO skriver: Min kusine tar 300 kr for en A4 tegning af dyr eller menneske. Men når i ikke har aftalt pris på forhånd er det måske lidt bedre at spørge personen hvad hun vil give? Eller give dem gratis mod at du må bruge dem som reklame ?
Hun får dem helt sikkert ikke gratis ...og jeg har spurgt ind til hvad hun tænkte prismæssigt, men hun ville gerne have min tanke først.
Vi er dog kommet frem til at det bliver 450 kr i alt
FruOlsen skriver: Hun får dem helt sikkert ikke gratis ...og jeg har spurgt ind til hvad hun tænkte prismæssigt, men hun ville gerne have min tanke først. Vi er dog kommet frem til at det bliver 450 kr i alt
Nå nej nej du skal selfølgelig gøre som i har aftalt jeg tænkte bare siden tegningen nu lå på nettet og er allemandseje og ikke kun hendes, så var det ikke fair hun skulle betale
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128