Jeg kommer muligvis ikke med det svar du vil have, men here goes...
hvad er det du vil? Vil du have et barn for barnets skyld og din egen - og betyder det faderlige ophav noget?
eller er det HAM du vil have barn med?
det synes jeg du skal gøre op med dig selv...
du synes det er ubeskriveligt hårdt at han ikke vil nu, og skriver selv at det ikke er acceptabelt at han vil vente..
men ved du hvad? Det er dæleme lige så uacceptabelt at presse manden ud i noget han ikke er klar til.
jeg bliver snart 33, og jeg har været skruk længe, og jeg har dæleme måtte lægge låg på i lang tid også for at lade min kæreste blive klar uden pres (knapt 2 år nu) og nu kom han selv og meldte klar...jeg har også prøvet at sidde og være ved at tude, men det er ikke fair over for manden... Du skal lige så meget rumme at han ikke er klar, som han forsøger at rumme at du er skruk...
og kan du ikke det, må du tage konsekvensen og gå, men det vil måske tage dig lige så længe st skabe et nyt stabilt forhold som det tager ham at blive klar...
Så slå lidt koldt vand i blodet og prøv ikke at lade det dominere din hverdag og jeres forhold, for det bliver han ikke mere klar af... Tvært imod...
Anmeld
Citér