Diana... skriver:
Hej alle sammen
Lucas gider ikke rigtig spise grønsagsmos mere om aften hmm jeg er helt lost hvad skal jeg så give ham til aftens mad?
Han får havregrød med jordbær mos til morgen mad
øllebrød med æblemos og lidt bondebrød med pålæg på til frokost
og så kartofler med grønsager og kød i til aftens mad (men det gider han ikke spise mere)
Hvad kan jeg give ham til aftens mad staden for?
Jeg tror han er blevet træt af det men han har os fået det længe nu.
Hvordan giver i det moser i det eller skære i det bare ud i små skive? Hvad for noget kød putter i i?
får jeres andet en kartoffelmos og hvad er det så?
Jeg tror os jeg skal til og gå op til nr 4 måltid han er begynd og vågne så meget om natten og ville have mad igen han kan godt spise 2 flaske om natten 400 ml og han skal jo helst ikke have mælk om natten mere. + at han tager os 3 flasker i løbet af dagen os. SULTEN DRENG men når man ikke gider sin aftensmad så det jo klart man er sulten. Jer der give 4 måltider hvad giver i og hvad tider på dagen?
Knus Diana der mangler lidt inspiration
Jeg står lidt i samme situation i øjeblikket, da Linus heller ikke gider sin kartoffelmos mere og det er ligegyldigt hvilken slags grøntsager moren prøver at pifte den op med

. Desværre har jeg ikke nogle gode tips og tricks, da jeg selv føler mig lidt på bar bund, han har jo været helt vild med det mos

. Har en bog et sted som jeg købte dengang jeg var gravid, men da vi flyttede lige inden fødslen er den forsvundet lidt i flytterodet, men håber den har nogle guldkorn, når den dukker op igen

.
Anmeld