(februar) Hjælp til aftensmad til Lucas!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.067 visninger
22 svar
0 synes godt om
12. september 2009

Diana...

Hej alle sammen

Lucas gider ikke rigtig spise grønsagsmos mere om aften hmm jeg er helt lost hvad skal jeg så give ham til aftens mad?

Han får havregrød med jordbær mos til morgen mad 
øllebrød med æblemos og lidt bondebrød med pålæg på til frokost 
og så kartofler med grønsager og kød i til aftens mad (men det gider han ikke spise mere)

Hvad kan jeg give ham til aftens mad staden for? 
Jeg tror han er blevet træt af det men han har os fået det længe nu.

Hvordan giver i det moser i det eller skære i det bare ud i små skive? Hvad for noget kød putter i i? 
får jeres andet en kartoffelmos og hvad er det så?

Jeg tror os jeg skal til og gå op til nr 4 måltid han er begynd og vågne så meget om natten og ville have mad igen han kan godt spise 2 flaske om natten 400 ml og han skal jo helst ikke have mælk om natten mere. + at han tager os 3 flasker i løbet af dagen os. SULTEN DRENG men når man ikke gider sin aftensmad så det jo klart man er sulten. Jer der give 4 måltider hvad giver i og hvad tider på dagen?

Knus Diana der mangler lidt inspiration 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. september 2009

Mira0911

Diana... skriver:

Hej alle sammen

Lucas gider ikke rigtig spise grønsagsmos mere om aften hmm jeg er helt lost hvad skal jeg så give ham til aftens mad?

Han får havregrød med jordbær mos til morgen mad 
øllebrød med æblemos og lidt bondebrød med pålæg på til frokost 
og så kartofler med grønsager og kød i til aftens mad (men det gider han ikke spise mere)

Hvad kan jeg give ham til aftens mad staden for? 
Jeg tror han er blevet træt af det men han har os fået det længe nu.

Hvordan giver i det moser i det eller skære i det bare ud i små skive? Hvad for noget kød putter i i? 
får jeres andet en kartoffelmos og hvad er det så?

Jeg tror os jeg skal til og gå op til nr 4 måltid han er begynd og vågne så meget om natten og ville have mad igen han kan godt spise 2 flaske om natten 400 ml og han skal jo helst ikke have mælk om natten mere. + at han tager os 3 flasker i løbet af dagen os. SULTEN DRENG men når man ikke gider sin aftensmad så det jo klart man er sulten. Jer der give 4 måltider hvad giver i og hvad tider på dagen?

Knus Diana der mangler lidt inspiration 

Nogen børn kan godt spise kartofler i små stykker....

Julie har fået blendet Lasagne, en weekend - 14 dage siden... Det var jeg godt utilfreds med...
'Har du Mam opskriftebogen? 
Jeg har den og der en masse opskrifter i... Har ikke lige kigget den nærmere...

Anmeld

12. september 2009

Diana...

Dutte84 skriver:

Nogen børn kan godt spise kartofler i små stykker....

Julie har fået blendet Lasagne, en weekend - 14 dage siden... Det var jeg godt utilfreds med...
'Har du Mam opskriftebogen? 
Jeg har den og der en masse opskrifter i... Har ikke lige kigget den nærmere...

hi hi hvorfor gav du hende det hvis du var utrilfreds med det   Nej den bog har jeg ikke.

Anmeld

12. september 2009

Mira0911

Diana... skriver:

hi hi hvorfor gav du hende det hvis du var utrilfreds med det   Nej den bog har jeg ikke.

Jeg har ikke givet hende det... Hun blev passet en weekend... Dem der passede hende, gav hende det.,..

Anmeld

12. september 2009

Diana...

Dutte84 skriver:

Jeg har ikke givet hende det... Hun blev passet en weekend... Dem der passede hende, gav hende det.,..

NÅÅ så forstå jeg bedre ha ha

Anmeld

12. september 2009

Mira0911

Diana... skriver:

NÅÅ så forstå jeg bedre ha ha

Jep.. Sagde os til dem, at jeg vil ikke at de gav hende..

Mht. Mam bogen...
Jeg kan prøve og finde den og se hvad der er af opskrifter - Hvis det har interesse?

Anmeld

12. september 2009

Diana...

Dutte84 skriver:

Jep.. Sagde os til dem, at jeg vil ikke at de gav hende..

Mht. Mam bogen...
Jeg kan prøve og finde den og se hvad der er af opskrifter - Hvis det har interesse?

Helt sikkert jeg er blank. 

Anmeld

12. september 2009

Mira0911

Diana... skriver:

Helt sikkert jeg er blank. 

Okey... Får han det at spise som i spiser kød mæssigt og sådan?

Der er kun opskrifter på grød fra 6 mdr...

Hvis jeg skal finde noget interessant måske - Er det kun fra 9 mdr... Og det er jo nok lige tidlig...

Anmeld

12. september 2009

Diana...

Dutte84 skriver:

Okey... Får han det at spise som i spiser kød mæssigt og sådan?

Der er kun opskrifter på grød fra 6 mdr...

Hvis jeg skal finde noget interessant måske - Er det kun fra 9 mdr... Og det er jo nok lige tidlig...

Nej han får ikke det samme som os så havet det jo været nemt. Det skal os være de opskrifter fra 6 måneder af.

Anmeld

12. september 2009

Mira0911

Diana... skriver:

Nej han får ikke det samme som os så havet det jo været nemt. Det skal os være de opskrifter fra 6 måneder af.

Ja det er jo det...
Af grød er der: Øllebrød, Speltgrød med frugt,  det er det eneste.. Det ser meget mere spændende ud i bogen når de er 9 mdr...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.