Forfærdeligt at have det sådan :(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

862 visninger
2 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
12. maj 2015

Anonym trådstarter

jeg er så inderligt skruk og det er kommet helt ud af det blå

vi har i forvejen en på 18 måneder og har været enige om at der skulle gå nogle år før vi startede igen.

jeg har hele tiden sagt jeg ikke orkede en ny graviditet lige foreløbig da vi skulle gennem fertilitetsbehandling med den første, jeg er allerede nu, inden noget er planlagt mega nervøs både for behandlingsverdenen , selve graviditeten, og fødslen, den første tid med en lille ny og hvordan kommer det til at gå med den store osv osv.

jeg er ved at blive skør af alle de bekymringer og tanker der alt sammen køre inde i mit hoved 24/7

kan godt mærke min og mandens samtaler ofte rammer ind på næste baby, men vi taler aldrig om hvornår og således. Og tja jeg er altid typen der råder andre til at tale med deres partner , men her må jeg ærligt indrømme at jeg er lidt angst for at tale med ham. Fordi mit kvindelige jeg vil blive så sur og skuffet hvis han ikke vil være med på projekt baby.

derudover er jeg jo også realistisk og tænker at vores liv bare ikke lige passer til en ny baby. Jeg er arbejdsløs, og vil jo rigtig gerne ud og have fast job inden ny graviditet. Plus vi skal ud og have ny større bil og også gerne finde ny bolig. Men de sidste to ting er selvfølgelig noget man nok skulle kunne få hen inden en baby ville komme.

for hulan hvor er det hårdt at ønske sig noget så brændende som man bare ikke kan få, og egentlig godt kan forstå man ikke kan få lige nu

ville bare lige ud med lidt luft

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. maj 2015

FrkHS

Kan nok ikke sige så meget der kan hjælpe dig. Vil bare lige sende en ordenlig krammer herfra og sige at jeg kender følelsen. . Til dels i hvertfald. Jeg ønsker mig så bare nummer 1 brændende og er i fertelitets behandling. Det fylder hele mit hoved at jeg ønsker mig det, og selvom det er nummer to du så inderligt ønsker dig, kan jeg sagtens følge dig

Anmeld Citér

12. maj 2015

Anonym trådstarter

FrkHS skriver:

Kan nok ikke sige så meget der kan hjælpe dig. Vil bare lige sende en ordenlig krammer herfra og sige at jeg kender følelsen. . Til dels i hvertfald. Jeg ønsker mig så bare nummer 1 brændende og er i fertelitets behandling. Det fylder hele mit hoved at jeg ønsker mig det, og selvom det er nummer to du så inderligt ønsker dig, kan jeg sagtens følge dig

Da vi kæmpede for den første og endelig blev gravide blev jeg lettet over at jeg aldrig skulle føle sådan igen var fuldstændig sikker på at jeg til en anden gang måtte være mere rolig fordi jeg jo vidste at vi med hjælp kunne lave børn.

men phy synes jeg har det langt værre nu end dengang, nok mest fordi jeg jo ved hvad jeg går glip af hvis noget skulle gå galt.

og synes det skide hårdt lige nu fordi der er så mange faktorer jeg ikke kan gøre noget ved her og nu, ting som jeg ikke har indflydelse på.

er i igang med behandlingen nu her, ?? Giver dig en kæmpe krammer og ønske om at det snart må lykkedes at blive gravide

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.