åhh luxusproblem

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

318 visninger
4 svar
0 synes godt om
12. september 2009

Susan1978

Emil plejer at være så god til at sove, for det meste er det faktsk Ea der vågner først..

men den sidse  uges tid her har han bare vågnet kl. 5  & 6..  

Årrhh jeg synes ikke det er så sletmt i hverdagene hvor jeg alligevel står op kl. 5:50 og møder tidligt på job, men på en lørdag.. op kl. 6 ahhhhhhhhh er det ik lige i overkanten..

jeg ved ikke hvad der gør at han sover så dårligt i øjeblikket, han har godt nok øjenbetændelse men det kan vel ik ha noget med det at gøre. ?

nå  men det er vel også kun et luxus problem, da jeg ved at mange andre er endnu tidligere oppe..

Susan og Emil som er fuld gang med at splitte hele huset ad.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. september 2009

Loggidut

åhhh søde susan, her har vi stadig slet ikke det problem, Tif elsker stadig hendes lange morgner i hendes seng...lige nu sidder hun og leger i sengen, og gider ikke op...

er det ikke bare træls at fortælle det når nu du har været så tidligt oppe?

ja ja, til gengæld har jeg jo stadig den skrigende unge når vi er ude

Anmeld

12. september 2009

Susan1978

så tager jeg hellere de tidlige morgener end 2 skrigende børn når vi er ude.

Anmeld

12. september 2009

Mie A

Det er det samme her - Simon mener også at han stå op klokken 5 - I mine øjne er det slet ikke morgen der. Men han er frisk!! Heldigvis vil han gerne putte sammen med mor på sofaen og se tegnefilm, så kan mor her lige tage en morfar Men det er frustrerende og jeg ved virkelig ikke hvad der sker. Men hvis du finder et godt middel til at få dem til at sove længere - så sig endelig til!

Anmeld

12. september 2009

linemus

Jeg vil bare trøste og sige, at det sagtens kan blive bedre med alderen Sebastian vågnede altid kl.5, og det var ulideligt, for det var jo stadig nat. Nu sover han snildt til kl.8-9 stykker, eller også går han selv ind og tænder fjernsynet eller leger Så der er håb forude

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.