Sin egen kage til 1 års fødselsdag?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

11. maj 2015

MamaGulloev

Profilbillede for MamaGulloev
D. 4/7-14 kom min skønne pige D. 9/1-20 kom lillesøster

Når min datter bliver et år om knap 2 mdr. Får en kage til et fotoshoot som hun får lov til at vælte sig i (hvis hun da har lyst )

Men når der kommer gæster får hun ikke en hel kage, over hovedet. Der får hun måske lige lov til at smage et lille stykke.

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. maj 2015

Putomanen

Vi lavede en speciel lile lagkage til min søn. Den var lavet på flødeskum uden sukker og hjemmelavet frugtmos, også uden sukker. Der var dog sukker i bundene.

På den måde fik han en kage, uden at den var alt for usund 

Anmeld Citér

11. maj 2015

Ellie79

Sandratoft skriver:

Nu bliver den lille snart 1 år, og ved ikke helt om hun skal have kage eller ej til hendes fødselsdag. Mine forældre mener jeg er ond ved hende hvis hun ikke gør. 

Hvad har I selv gjort og hvorfor?

Her var der kun en kage og ville gerne holde hende sukkerfri, da hun havde mange maveproblemer og sukker gjorde/gør det værre for hendes mave, så mener egentlig bare vi tog billeder af hende og kagen også fik hun frugt og brød.. Hun vidste ikke hvad hun gik glip af ��

Anmeld Citér

11. maj 2015

MorTilN

Min nevø var også sukkerfri til sin 1 års så hans mor bagte en speciel lille sukkerfri kage kun til ham som han kunne splitte ad og spise af

Anmeld Citér

11. maj 2015

Sprit25

Min datter fik et lille stykke som hun selv sad med. Synes til specielle lejligheder er det okay

Anmeld Citér

11. maj 2015

Hertz

Sandratoft skriver:

Nu bliver den lille snart 1 år, og ved ikke helt om hun skal have kage eller ej til hendes fødselsdag. Mine forældre mener jeg er ond ved hende hvis hun ikke gør. 

Hvad har I selv gjort og hvorfor?

Her fik hun også sin egen lagkage, lavede den bare lidt mindre, hun spiste sådan set ikk ret meget af den. 

Anmeld Citér

11. maj 2015

Dorthe1986

Min søn fik i sin tid sin egen lagkage. Lavede den lille bitte og den bestod af kagecreme med bananskiver og så var den smurt om med flødeskum, hvori der var knuste rutebiler. Overhovedet ikke sundt eller sukkerfrit, men hyggeligt var det

Anmeld Citér

11. maj 2015

2721

Jeg lavede en kage til ham af tynde brødskiver, med hjemmelavet frugtmos i mellem lagene og så dækkede jeg den med friske bær, den var ikke særlig stor og så var den sukkerfri. Han hyggede sig gevaldigt

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.