Sin egen kage til 1 års fødselsdag?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.527 visninger
17 svar
10 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
11. maj 2015

Sandratoft

Nu bliver den lille snart 1 år, og ved ikke helt om hun skal have kage eller ej til hendes fødselsdag. Mine forældre mener jeg er ond ved hende hvis hun ikke gør. 

Hvad har I selv gjort og hvorfor?

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. maj 2015

anna111

Profilbillede for anna111
Sandratoft skriver:

Nu bliver den lille snart 1 år, og ved ikke helt om hun skal have kage eller ej til hendes fødselsdag. Mine forældre mener jeg er ond ved hende hvis hun ikke gør. 

Min datter fik sin ejen lille kage 

Og hun elskede det min mening er lad nu børn være børn vis de bliver beskidte må man da bare Gøre rent bag efter 

Anmeld Citér

11. maj 2015

Sandratoft

anna111 skriver:

Min datter fik sin ejen lille kage 

Og hun elskede det min mening er lad nu børn være børn vis de bliver beskidte må man da bare Gøre rent bag efter 

Min datter sidder selv med maden altid, så er vant til at gøre rent efter hende kan bare se på Facebook og andre steder at det nærmest er obligatorisk at de får deres egen lagkage de kan lege med og spise af mig og min kæreste vil bare gerne holde hende sukkerfri lidt endnu 

Anmeld Citér

11. maj 2015

Mettefpigen

Her fik han et stykke kage ligesom alle andre ☺ jeg synes ikk der var nogen grund til at han skulle have en hel kage ☺

Anmeld Citér

11. maj 2015

PernilleogLouis

Jeg var den rigtige onde mor og der var ikke kage til nogen  

Anmeld Citér

11. maj 2015

Sandratoft

PernilleogLouis skriver:

Jeg var den rigtige onde mor og der var ikke kage til nogen  

Heller ikke til gæsterne? Det var måske en måde at slippe udenom problematikken på  

Anmeld Citér

11. maj 2015

Anna2706

Vores søn fik ikke sin egen kage, men et stykke af den store lagkage, som han selv kunne sidde og hygge sig med :-)

Anmeld Citér

11. maj 2015

PernilleogLouis

Sandratoft skriver:

Heller ikke til gæsterne? Det var måske en måde at slippe udenom problematikken på  

Nej vi holdte sund fødselsdag Min dreng spiste ikke sukker på det tidspunkt og det var jo hans fest så gæsterne fik også alt det sunde De fleste syns det var ret fedt

Anmeld Citér

11. maj 2015

Christine

Sandratoft skriver:

Herhjemme får man ikke kage før til 2 års fødselsdag. Der har slet ikke været grund til det, så man skal være opmærksom på at det primært er forældre og bedsteforældres behov man varetager når baby får kage 

Har også hørt meget for det, men aldrig fra mine børn 

Anmeld Citér

11. maj 2015

God-mor

Sandratoft skriver:

Vi bestilte en stor flot kage som min datter fik et stort stykke af  Med 1 lys i. Altså kage høre da til en fødselsdag vil jeg sige 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.