Jer der har haft en depression

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.276 visninger
14 svar
2 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
8. maj 2015

Anonym trådstarter

og kommet ovenpå igen - oplever I også at når I har en dårlig dag, så ryger I langt ned? At I dagene efterfølgende har langt nemmere ved at blive ramt end andre normale dage?

Anonyme svar er tilladt.

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. maj 2015

Kay

8. maj 2015

Anonym

Anonym skriver:

og kommet ovenpå igen - oplever I også at når I har en dårlig dag, så ryger I langt ned? At I dagene efterfølgende har langt nemmere ved at blive ramt end andre normale dage?

Anonyme svar er tilladt.

Ja, sådan er/føles det også for mig 

Anmeld Citér

8. maj 2015

Anonym

Anonym skriver:

Anonyme svar er tilladt.

Ja, jeg har haft stress og depression og jeg oplever det samme. Min læge siger, at det er fuldt ud normalt. For nogle bliver det bedre med tiden og for andre gør det ikke

Anmeld Citér

8. maj 2015

Anonym trådstarter

Tak. Jeg har før haft dårlige dage - det har vi jo alle, men jeg synes det er svært at komme over denne gang - synes jeg hele tiden støder i nye udfordringer der slår mig ud af kurs på en måde de normalt ikke gør. Nå men godt det er weekend, det kan måske give hovedet lidt fred.

Anmeld Citér

10. maj 2015

5timesacharm..right?

Anonym skriver:

Anonyme svar er tilladt.

Ja meget ! Hvis jeg har en dårlig dag, har jeg en viiiirkelig dårlig dag.. 

Anmeld Citér

10. maj 2015

MamaGulloev

Profilbillede for MamaGulloev
D. 4/7-14 kom min skønne pige D. 9/1-20 kom lillesøster

Uden tvivl. I starten skulle der ikke voldsomt meget til, men det er blevet bedre med tiden. Jeg kan mærke at jeg er meget mere sårbar hvis jeg ikke får sovet ordenligt om natten. Jeg bliver lidt mere vrissen, får kort lunte og kan hyle over ingenting. (Totalt perfekt som enlig mor til en lille pige )

Men som sagt, det sker mere og mere sjældent at jeg ryger langt ned, og er påvirket i flere dage. Jeg har lært nogle redskaber til at takle situationen, og nogle metoder til at aflede min opmærksomhed hen på andre, bedre ting.

- Det er forresten snart 3 år siden jeg kom ovenpå igen

Så hold ud, det bliver bedre 

Anmeld Citér

10. maj 2015

Anonym trådstarter

MummiT skriver:

Uden tvivl. I starten skulle der ikke voldsomt meget til, men det er blevet bedre med tiden. Jeg kan mærke at jeg er meget mere sårbar hvis jeg ikke får sovet ordenligt om natten. Jeg bliver lidt mere vrissen, får kort lunte og kan hyle over ingenting. (Totalt perfekt som enlig mor til en lille pige )

Men som sagt, det sker mere og mere sjældent at jeg ryger langt ned, og er påvirket i flere dage. Jeg har lært nogle redskaber til at takle situationen, og nogle metoder til at aflede min opmærksomhed hen på andre, bedre ting.

- Det er forresten snart 3 år siden jeg kom ovenpå igen

Så hold ud, det bliver bedre 

Det er netop også 4 år siden jeg kom ud af det antidepressive og derfor undrede jeg mig lidt over om det er normalt at man synker langt ned når noget rammer så lang tid efter. 

Anmeld Citér

10. maj 2015

charthys

også her.

Jeg får så panikangst anfalde i tilgift, så jeg har lært at passe på mig selv. og som en anden skriver, nattesøvn er meget vigtigt

Anmeld Citér

10. maj 2015

tweety2060

Er ikke ovenpå endnu. .. men ja. Jeg fik at vide helst ikke mere end 7 dages nedtur uden bedring = hjælp

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.