Mit job...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

607 visninger
10 svar
0 synes godt om
11. september 2009

ivfmarie

Jeg er altså lidt stolt over mit arbejde - se hvad jeg har lavet i dag!

www.youtube.com/watch

Der er simpelthen sex på celle-niveau!

Og det kan ende med et skønt barn - som fx Lasse (ikk Heaven?)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. september 2009

Loggidut

ØØØØHHHH...tager jeg fejl...eller har jeg lige set hvordan du laver børn???

aj hvor cool, det her klip, er det dig, eller er det lige som det du laver?

du burde nu være med i et talentshow...hmmm, du havde sgu vundet!

Anmeld

11. september 2009

ivfmarie

Loggidut skriver:

ØØØØHHHH...tager jeg fejl...eller har jeg lige set hvordan du laver børn???

aj hvor cool, det her klip, er det dig, eller er det lige som det du laver?

du burde nu være med i et talentshow...hmmm, du havde sgu vundet!

det er godt nok ikke mig der udfører ICSI på dette klip - det er "lånt".. Men det akkurat det samme jeg gør. I hvert fald ved noget af vores patienter... der findes jo også andre metoder...

Anmeld

11. september 2009

Susan1978

Det er altså ret fedt at se det så visuelt..   håber du har lavet et barn i dag.

Anmeld

11. september 2009

Marco2

Nå, det er bare sådan det kan gøres....??

Det ser lidt "nemmere" og ikke helt så svedigt ud som den metode Thomas prøver at overbevise mig om er den rigtige....

AG

Anmeld

11. september 2009

Loggidut

Jeg har bare så meget respekt for det du gør...og det er så også noget af det jeg har konsentreret mig lidt om på det sidste.
Min søde skoleveninde og hendes mand gennem 20 år efterhånden har knoklet for at få barn alt den tid jeg næsten kan mindes, uden held, og de har førsøgt flere gange...

og ved du hvad...nu tør jeg sige det åbent, eftersom det er blevet offentliggjort...hun er nu i 13 uge

så IVF, keep up the good good work!!!

Anmeld

11. september 2009

Susan1978

Loggidut skriver:

Jeg har bare så meget respekt for det du gør...og det er så også noget af det jeg har konsentreret mig lidt om på det sidste.
Min søde skoleveninde og hendes mand gennem 20 år efterhånden har knoklet for at få barn alt den tid jeg næsten kan mindes, uden held, og de har førsøgt flere gange...

og ved du hvad...nu tør jeg sige det åbent, eftersom det er blevet offentliggjort...hun er nu i 13 uge

så IVF, keep up the good good work!!!

aii hvor skønt..  tillykke til venninden..

bare det dog også var lykkedes for min svoger og svigerinde.. men de har opgivet efter 9 år..  så nu prøver de adoptionens vej.. hvilket heller ik er nemt da min svogers BMI lige ligger i den høje ende..  (lorte system)

Anmeld

11. september 2009

Loggidut

Susan1978 skriver:

aii hvor skønt..  tillykke til venninden..

bare det dog også var lykkedes for min svoger og svigerinde.. men de har opgivet efter 9 år..  så nu prøver de adoptionens vej.. hvilket heller ik er nemt da min svogers BMI lige ligger i den høje ende..  (lorte system)

gud har det også noget at sige...aj hvor er det bar uretfærdigt!

jeg kunne skrive så meget men ender bare med at blive vred...hvorfor pokker bliver de bremser p.g.a. det...?

Anmeld

11. september 2009

heaven

ivfmarie skriver:

Jeg er altså lidt stolt over mit arbejde - se hvad jeg har lavet i dag!

www.youtube.com/watch

Der er simpelthen sex på celle-niveau!

Og det kan ende med et skønt barn - som fx Lasse (ikk Heaven?)

Jaaaaaaaaa.... hvor er det vildt!! det er så vildt det kan lade sig gøre, ik??? er så taknemmelig for "jer" kloge, ivf....... hvis ikke det var for jer, ville jeg jo ikke have haft min Lasse

Jannie - snart på den igen, eller ......?? Ja!

Anmeld

11. september 2009

ivfmarie

heaven skriver:

Jaaaaaaaaa.... hvor er det vildt!! det er så vildt det kan lade sig gøre, ik??? er så taknemmelig for "jer" kloge, ivf....... hvis ikke det var for jer, ville jeg jo ikke have haft min Lasse

Jannie - snart på den igen, eller ......?? Ja!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.