så er den gal igen....med Sidney Lee

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

868 visninger
7 svar
0 synes godt om
11. september 2009

Loggidut

har i hørt at han har billeder...nøgenbilleder i SE og Hør, hold nu fårk jeg grinede da de fortalte det i det lokale radioprogram...lol

Til de jyder der kan høre Skovmann og Bue kan jeg oplyse det forlød sig:

Sidney Lee har gjort det igen, stilt sig op til fotografering sprit nøgen, og nu er han jo kendt for at bruge selvbruner, problemet er bare der er visse steder på kroppen han ikke har brugt det, så det ser faktisk ud som om de har monteret et lysstofrør på ham....

lååååål...min morgen var totalt reddet!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. september 2009

ivfmarie

ku det være noget i den her stil??

Anmeld

11. september 2009

Loggidut

Hold nu totalt kæft....seriøst, jeg hørte kun om det, og gylpede ved tanken, og her servere du det totalt, aj aj aj...hold nu op....øv!

Anmeld

11. september 2009

ivfmarie

Loggidut skriver:

Hold nu totalt kæft....seriøst, jeg hørte kun om det, og gylpede ved tanken, og her servere du det totalt, aj aj aj...hold nu op....øv!

Fik DU kaffe i skødet??

ps - jeg har savnet dig!!!

Anmeld

11. september 2009

Loggidut

ivfmarie skriver:

Fik DU kaffe i skødet??

ps - jeg har savnet dig!!!

Nej det fik jeg faktisk ikke, men det er kun fordi jeg glemte at tage den med ud i rygeren!

ps/ og jeg har savnet dig....looool....du er en vaske ægte googler!

Anmeld

11. september 2009

ivfmarie

Loggidut skriver:

Nej det fik jeg faktisk ikke, men det er kun fordi jeg glemte at tage den med ud i rygeren!

ps/ og jeg har savnet dig....looool....du er en vaske ægte googler!

pssst... prøv at læse Tut's indlæg: "Lidt torsdagshygge" , og se hvad der dukker op (advarsel - pas på varm kaffe)

Anmeld

11. september 2009

Marco2

Arhmen..kan kun sige det igen ..han er sååå gusten...

og det er mig altså et mysterium at han bliver inviteret til så mange ting som "kendt"...

AG

Anmeld

11. september 2009

Loggidut

ivfmarie skriver:

pssst... prøv at læse Tut's indlæg: "Lidt torsdagshygge" , og se hvad der dukker op (advarsel - pas på varm kaffe)

Aj den havde jeg ikke spottet...og havde jeg ja så havde jeg ofret ned i tastaturet...lol...nu blev jeg da heldigvis advaret via min radio...hurra for vi stadig har medier uden visuelle informationer på....gylp hvor er han klammo!"!!!
jeg giver AG totalt ret, han er for gusten!

men jeg elsker bare den med lysstofrøret, lol....

hvordan pokker kan den mand gå i seng og tænke: gud hvor er jeg tilfreds med mig selv?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.