Tisseunderlag, - hvor køber man det?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5.857 visninger
6 svar
0 synes godt om
11. september 2009

Rose

Vores pige på 4 1/2 er så småt ved at være parat og have lyst til at smide bleen også om natten. Hun drikker bare så meget vand i løbet af dagen, at hun som regel også skal tisse en enkelt gang i løbet af natten og her er hun altså ikke moden nok endnu til at vågne helt op og gå på toilet. De børn vi ellers kender der har smidt nattebleen, drikker heller ikke specielt meget og skal derfor slet ikke tisse om natten. Vi vil selvfølgelig ikke stoppe hende i at drikke vand når hun har lyst. Det er vi sådan set kun glade for at hun gør! 
Når hun selv spørger om hun må sove uden ble, vil jeg gerne give hende lov, men jeg bliver jo nødt til at beskytte madrassen da hun med stor sandsynlighed kommer til at tisse. Jeg ved at man kan få nogle underlag som er rimelige ok at ligge på og behagelige. Men hvor? Er der nogle af jer som ved det?

Kh. Hanne

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. september 2009

Lone Jakobsen

Rose skriver:

Vores pige på 4 1/2 er så småt ved at være parat og have lyst til at smide bleen også om natten. Hun drikker bare så meget vand i løbet af dagen, at hun som regel også skal tisse en enkelt gang i løbet af natten og her er hun altså ikke moden nok endnu til at vågne helt op og gå på toilet. De børn vi ellers kender der har smidt nattebleen, drikker heller ikke specielt meget og skal derfor slet ikke tisse om natten. Vi vil selvfølgelig ikke stoppe hende i at drikke vand når hun har lyst. Det er vi sådan set kun glade for at hun gør! 
Når hun selv spørger om hun må sove uden ble, vil jeg gerne give hende lov, men jeg bliver jo nødt til at beskytte madrassen da hun med stor sandsynlighed kommer til at tisse. Jeg ved at man kan få nogle underlag som er rimelige ok at ligge på og behagelige. Men hvor? Er der nogle af jer som ved det?

Kh. Hanne

har lige været ude og købe 2 idag. de har dem i jysk til 2 for 199kr.
de passer til en alm seng og virker tykke og gode.
vi har lagt dem under sønnens alm lagen for at det ligger bedre fast.

Anmeld

11. september 2009

N1

Ikea har nogle til 39,- Men er lidt itvivl om det er til tremmeseng eller alm. seng  Men ellers kan man jo ligge 2, eller bare 1 der hvor numsen ligger..

Anmeld

11. september 2009

Pia

Du kan købe vådestykker i jysk i metermål.
og de er rigtig gode..

Pia

Anmeld

11. september 2009

Trolde_mor

Jydsk har tilbud på både til små børn (tremmeseng) og store senge - men du kan jo evt. købe til stor / alm. seng og klippe dem over, så du har nogle stykker

Anmeld

12. september 2009

Rose

Tak skal I have piger, jeg vil køre i Jysk i dag og købe nogle. Super godt!
Har lidt for langt til Ikea. Lyder ellers også godt!

Anmeld

12. september 2009

Skouboe

De fleste stof forretninger har det også i metermål.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.