Avene eller la possy roche til uren hud?!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7. maj 2015

Rsa

tak for svar, allesammen... kan forstå på det hele at ingen af jer, har haft succes med nogle af de nævnte produktet...

jeg bestiller en tid hos min læge, som må vurdere om jeg skal henvises Tim en hudlæge, som jeg tidligere har været.

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. maj 2015

SofieNJ

Der er ikke en masse skadelige stoffer i så?

Den idé havde jeg også til at starte med. Men bestemt ikke! Det er rene naturprodukter  Hvis du har lyst så vil jeg råde dig til at melde dig ind i Koreansk Kosmetikk på Facebook. Mange piger med problemhud har fået så flotte resultater på ganske kort tid, inkl. mig selv. Jeg har også prøvet diverse cremer, renseserier osv uden held - men lige det her har været en undtagelse. Min hud har aldrig været flottere.

Anmeld Citér

8. maj 2015

hmg86

SofieNJ skriver:

Den idé havde jeg også til at starte med. Men bestemt ikke! Det er rene naturprodukter  Hvis du har lyst så vil jeg råde dig til at melde dig ind i Koreansk Kosmetikk på Facebook. Mange piger med problemhud har fået så flotte resultater på ganske kort tid, inkl. mig selv. Jeg har også prøvet diverse cremer, renseserier osv uden held - men lige det her har været en undtagelse. Min hud har aldrig været flottere.

Er kommet på siden nu men hold op hvor er der meget forskelligt.. hvad virkede for dig? Har selv både bumser og ar jeg gerne vil af med..

Anmeld Citér

8. maj 2015

fo82

Som modesty bruger jeg også dalacin - det holder min acne ok nede.

mod rødmen bruger jeg mirvaso der trækker blodkarene sammen.

af "alm" cremer har jeg både avene og la roche posay i skuffen.

skal vi noget der kræver at jeg er dækket bruger jeg fra la roche posay deres Rosaliac cc creme 

Anmeld Citér

8. maj 2015

fo82

Og så glemte jeg helt at skrive:

i følge hudlægen har kost minimal hvis ingen betydning for huden - acne er en sygdom... Og den skal behandles... 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.