Ang blomster så rydede jeg et hjørne i haven og lavede et blomsterbed med alt muligt forskelligt og masser af det så der var noget at tage af til brylluppet på trods af grotid/tørke/manglende sol osv. Det gav utroligt flotte buketter til bordet for max 150kr.
Jeg fik gennem min-mave kontakt til to konditorstuderende, der lavede en fantastisk bryllupskage til rigtig god pris. Og fandt venner og veninder, der ville hjælpe med at bage småkager og pindemadder til receptionen hvis de bare fik udgifterne dækket.
Musik var et usb stik fra en kammerat, der arbejder med diskoteker.
Og vi lærte bryllupsdansen af min svigerinde, der går til dans.
Øvrigt pynt til bordet fandt jeg tilfældigvis på tilbud i Ikea og servietter fik jeg til billig penge i Dagrofa.
Det kan iøvrigt godt betale sig at handle ind i Metro/Dagrofa (hvis du kan skaffe et kundekort), men hold øje for mange ting koster mindst det samme som i butikkerne. Fokuser på tilbud!
Nu ved jeg ikke hvor du bor, men der er også Grønttorvet i Kbh, hvor man som alm kunde kan komme ind og handle én time én gang om ugen (mener det var torsdag eller fredag kl 9-10, kan finde ud af det hvis det er) til engros priser og det er både blomster og frugt/grønt. Det kan i den grad svare sig!
Kort fortalt så gælder det om at spørge spørge spørge. Der er altid nogen der kender en kok/konditor/musiker/fotograf osv.
Og så mærk efter, måske er det ikke så vigtigt med den og den detalje, når bare det bliver en smuk dag med din familie om dig. Jeg ville også gøre alt så perfekt og var ved at knække nakken på det. Men så skar jeg - godt hjulpet af min dejlige mand - mange ting væk (det er også gerne disse ekstra ting som folk enten ikke lægger mærke til alligevel eller som alligevel fejler) og havde en helt perfekt dag som jeg kunne nyde fordi alt var så let og ligetil.
Stort tillykke!
Og kæmpe kram, er ked af din far er så syg 
Anmeld
Citér