Har haft oprettet et par tråde om min far som er meget syg, og at jeg brændende ønsker at han kan følge mig op ad kirkegulvet.
Vi har dog nu fundet ud af at vi nok ikke har ham så lang tid som først håber
men ved det er noget han bekymre sig meget om, om han når at følge sine piger op ad gulvet, derfor vil vi gøre et forsøg.
min kæreste og jeg har været sammen i mange år, så det ville nok komme snart alligevel. Vi snakker om at blir gift i september (så er vi ude af højsæsonen for bryllupper og har måske en chance for at få drømme kirken)
det vi dog er hæmmet lidt af er at vi begge studere, så økonomien er meget begrænset, ved ikke om det er muligt for os at låne lidt i banken, men tvivler.
jeg er gravid og har fundet en flot kjole til 1100kr, ringe har vi fundet til omring 2000kr for vore begge, vi ønsker en stille og rolig havefest og har fundet et telt vi kan leje med gulv til 2700kr. Det er hvad tankerne har været på indtil nu, vi kender en dygtig amatør fotograf som jeg er sikker på vil tage billeder gratis, samt min onkel har en fantastisk gammel bil, som mine forældre selv blev kørt i til dere bryllup, som jeg ved han vil køre for os gratis.
Der ud over havde jeg tænkt at bestille mad fra kokkens buffet som koster 200kr kuverten for fire retter og en flaske vin pr kuvert, dette er dog en post på ca 10.000kr som er svær at finde penge til, men ønsker heller ikke at skulle stå og stresse over maden heller... Og ved ikke hvor meget billigere man selv kan lave en nogenlunde anstændig menu, inkl vin?
så nu, de damer, alle gode råd til hvor jeg starter og hvordan det gøres på den billigste måde er kærkommen, invitationer har jeg også kigget på et billigt sted (mener det blev 4-500kr, hvilket jeg ikke er sikker på jeg selv kunne lave det billigere)
blomster mangler jeg, nogle gode råd der? Læste om en hvor alle gæster medbragte deres yndlings blomst og en blomsterbinding lavede buketten på stedet, men kender ingen der er dygtig til blomster.
Kage mangler jeg (tænker at finde en billigt her inde)
puuh er helt stresset, hvad mangler jeg mere og hvordan ordner jeg det billigt 
beklager det blev noget rodet