Kan det passe jeg er den eneste

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

238 visninger
3 svar
0 synes godt om
11. september 2009

Loggidut

Som har en unge der ikke er så præsentabel?

Jeg mener, nu har jeg jo alle de her kollegaer, som en efter en er blevet præsenteret for familien, jeg mener hvis Michael har hentet mig på job, eller vi har været forbi en kollega eller andet...
Men det slår aldrig fejl, når Tiffanie helst skal tage sig ud fra den søde side, så bliver hun virkelig et djævleyngel, jeg mener, sådan for alvor, hun skriger, hyler skaber sig, råber og ARRRRRG!

Den anden dag var vi til åben dag i Aalborg Ø, sådan med opstillede telte, boder, tog der kørte rundt, og en masse gøgl for ungerne, men vi måtte simpelthen forlade pladsen og tage hjem til sidst, for ungen skreg som om vi bankede hende!

Jeg er simpelthen kommet dertil at jeg ikke gider have hende med ud nogle steder fremover, der skal ihvertfald gå utroligt lang tid., for hun er virkelig en pest at have med.

Er vi herhjemme, så er der intet, hun er glad, og tilpas, ja hun er bare Tif, men kommer hun ud, så er hun bare totalt umulig!

hvad er det lige der går galt

hvordan opfører jeres unger sig når i er nogle steder med flere mennesker?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. september 2009

ivfmarie

Nå ok... det er da sur mås!

Malte er stik omvendt! Han er altid sød(på en fræk og kæk måde) og sjov når vi er ude. Tilgengæld er han en tudemarie når vi er hjemme (sikkert fordi han røvkeder sig herhjemme)

Marie

Anmeld

11. september 2009

heaven

ivfmarie skriver:

Nå ok... det er da sur mås!

Malte er stik omvendt! Han er altid sød(på en fræk og kæk måde) og sjov når vi er ude. Tilgengæld er han en tudemarie når vi er hjemme (sikkert fordi han røvkeder sig herhjemme)

Marie

hehe, sådan er det også her.... særligt et nej er svært at forholde sig til!!!

Jannie

Anmeld

11. september 2009

Susan1978

7*9*13*

oplever jeg det sjælendt med Emil.. derimod så kunne det være Ea du beskrev der..

hun er PINE ....... og ret tit endda.. sidste weekend måtte vi køre hjem fra vores venner fordi hun skabte sig grænseløst.. og jeg er bare fed up with it.. magter det ikke. 

så konsekvensen blev at vi kørte hjem.. hun skreg i 20 min hele vejen hjem og her mener jeg fuldstændig hysterisk skrigen.. hvis vinduerne på bilen havde været åbne havde folk helt sikkert troet hun var blevet mishandlet eller noget.. 
, hvorefter hun så faldt i søvn af bare udmattelse..  nedern. 

Emil plejer.. (ja tør næsten ikke skrive det) at være så sød og god når vi er ude.. men som Marie skriver.. han hygger sig også og keder sig sjældent.. han er også stor chamør..  især i øjeblikket - da han siger så mange sjove ting. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.