hjælp ondt i ørene?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6. maj 2015

Klumpe-dumpe

Kay skriver:

Tak har ikke selv erfaring med det med væsken kun med mellemørebetændelse  og det er jo lidt voldsommere symptomer

Min datter er FTF og har døjet med væske (og MøB) altid, og et typisk tegn var hun bestemt ikke ville sutte, og ellers reagerede som din lille V. Hun fik punkteret trommehinden mange gange fra 4 mdr til 10 mdr før de turde lægge dræn på sygehuset. 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. maj 2015

Kay

helle85 skriver:

ørelægen burde kunne give jer en akut tid til et tjek for at være sikker.

hvis vi ringer til vores ørelæge så få vi altid en akut tid samme dag hvis vi ber om at de kigger på ham også selvom han ikke har ondt (og de har mere at lave end de kan). 

og vil lige give dig et godt råd, at hvis hun en anden gang få problemer med ørene så kan i lige så godt ringe til ørelægen i stedet for lægen (hvis de selvfølgelig har åben) da lægen ikke altid kan se om det er galt med ørene feks om der er mellemøresbetændelse på vej.

Ja ved det godt men ville også godt havde hende vejet (de er meget ops på hendes vægt da hun er småt spisende) da hun havde en uge med dårligmave og opkast for en uge siden og hun nu heller ikke spiste ret meget igen, og nu er hun så begyndt at kaste op faktisk alt hvad hun får ned kommer op igen ved sgu snart ikke hvad jeg skal gøre

Anmeld Citér

6. maj 2015

Kay

Klumpe-dumpe skriver:

Min datter er FTF og har døjet med væske (og MøB) altid, og et typisk tegn var hun bestemt ikke ville sutte, og ellers reagerede som din lille V. Hun fik punkteret trommehinden mange gange fra 4 mdr til 10 mdr før de turde lægge dræn på sygehuset. 

Hun vil meget gerne sutte på sin sut men ikke på flasken  og heldigvis ingen møb endnu

har du oplevet opkast på grund af øreproblemer?

Anmeld Citér

7. maj 2015

Klumpe-dumpe

Kay skriver:

Hun vil meget gerne sutte på sin sut men ikke på flasken  og heldigvis ingen møb endnu

har du oplevet opkast på grund af øreproblemer?

Malucca kastede generelt altid op efter flaske, ikke gylp men opkastning. Så det kan jeg desværre ikke svare på. Men I havde fået fremskudt tiden ved ørelægen? Hvor gammel er hun nu? 

Anmeld Citér

7. maj 2015

Kay

Klumpe-dumpe skriver:

Malucca kastede generelt altid op efter flaske, ikke gylp men opkastning. Så det kan jeg desværre ikke svare på. Men I havde fået fremskudt tiden ved ørelægen? Hvor gammel er hun nu? 

Hun er 6 1/2 måned og nej for vi er her til formiddag blevet indlagt i isolation på børne modtagelsen da hun nu også har fået feber og i et døgn har kastet alt op hun spiser (Mme) selv revolyt som de giver her inde kaster hun op

Venter nu på en læge der skal se på hende

Anmeld Citér

7. maj 2015

Klumpe-dumpe

Kay skriver:

Hun er 6 1/2 måned og nej for vi er her til formiddag blevet indlagt i isolation på børne modtagelsen da hun nu også har fået feber og i et døgn har kastet alt op hun spiser (Mme) selv revolyt som de giver her inde kaster hun op

Venter nu på en læge der skal se på hende

Nurh lille skat da - kun opkast ingen dirre'? 

Håber snart hun er frisk igen og kan komme hjem. Men godt I er kommet ind, så hun kan få noget væske. 

Anmeld Citér

7. maj 2015

Kay

Klumpe-dumpe skriver:

Nurh lille skat da - kun opkast ingen dirre'? 

Håber snart hun er frisk igen og kan komme hjem. Men godt I er kommet ind, så hun kan få noget væske. 

Begge dele, men ikke meget diaré tilbage da hun i et døgn har kastet alt op der kom ind

men prutter med lidt diaré i som er Meget tyndt og ingen tisbleer siden i går eftermiddags 

hader isolation!!!

Anmeld Citér

7. maj 2015

Klumpe-dumpe

Kay skriver:

Begge dele, men ikke meget diaré tilbage da hun i et døgn har kastet alt op der kom ind

men prutter med lidt diaré i som er Meget tyndt og ingen tisbleer siden i går eftermiddags 

hader isolation!!!

Det lyder som rota virus den lille stakkel har :( 

ja isolation - der har vi også brugt maaaaange kedelige timer :/ 

Anmeld Citér

7. maj 2015

Kay

Klumpe-dumpe skriver:

Det lyder som rota virus den lille stakkel har :( 

ja isolation - der har vi også brugt maaaaange kedelige timer :/ 

Ja det er jeg også slemt bange for

Anmeld Citér

7. maj 2015

helle85

Kay skriver:

Ja ved det godt men ville også godt havde hende vejet (de er meget ops på hendes vægt da hun er småt spisende) da hun havde en uge med dårligmave og opkast for en uge siden og hun nu heller ikke spiste ret meget igen, og nu er hun så begyndt at kaste op faktisk alt hvad hun får ned kommer op igen ved sgu snart ikke hvad jeg skal gøre

der er mange der ikke ved det, det var derfor jeg lige ville sige det

øv ja det er ikke godt hun er så dårlig hvis hun har svært ved at tage på, håber det begynder at gå fremad snart og at i få en hurtiger tid hos ørelægen

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.