hjælp ondt i ørene?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.263 visninger
23 svar
1 synes godt om
6. maj 2015

Kay

til jer med ørebørn virker dette som om det er ørene der driller?

Viva 6 måneder gammel har på grund af ganespalte væske i ørene, men det har ikke før generet hende.(Hun skal havde lagt dræn når hun skal opereres for spalten, hvis ikke væsken genere hende før)

men nu skriger hun hver gang vi køre mere end 70-90 km i timen i bil eller køre op og ned af bakker det har hun aldrig gjort før

Hun er begyndt kun lige at spise det mest nødvendige (Ca 400 ml og 7 ske fulde grød), hun er ikke glad for ske mad så det er mme hun får mest af i løbet af døgnet

hun vågner mange gangen hvor hun får sut eller skal trøstes... det plejer hun heller ikke

hun er mere pylret end hun plejer og har slet ikke de samme kræfter til at lege +hun sover mere

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. maj 2015

Klumpe-dumpe

Kay skriver:

Viva 6 måneder gammel har på grund af ganespalte væske i ørene, men det har ikke før generet hende.(Hun skal havde lagt dræn når hun skal opereres for spalten, hvis ikke væsken genere hende før)

men nu skriger hun hver gang vi køre mere end 70-90 km i timen i bil eller køre op og ned af bakker det har hun aldrig gjort før

Hun er begyndt kun lige at spise det mest nødvendige (Ca 400 ml og 7 ske fulde grød), hun er ikke glad for ske mad så det er mme hun får mest af i løbet af døgnet

hun vågner mange gangen hvor hun får sut eller skal trøstes... det plejer hun heller ikke

hun er mere pylret end hun plejer og har slet ikke de samme kræfter til at lege +hun sover mere

Ja det kan meget vel lyder som det er væsken der begynder at drille hende nu. 

Anmeld Citér

6. maj 2015

Nielsen88

Kay skriver:

Det kunne godt lyde som om væsken er begyndt at drille, jeg er selv født med dobbeltsidet ganespalte og har døjet en del med væske i ørene på grund af det, så ved det bliver bedre efter operationen og med alderen

Anmeld Citér

6. maj 2015

Kay

Nielsen88 skriver:

Det kunne godt lyde som om væsken er begyndt at drille, jeg er selv født med dobbeltsidet ganespalte og har døjet en del med væske i ørene på grund af det, så ved det bliver bedre efter operationen og med alderen

Tak har fået tid til lægen her mor middag overvejer om jeg skal ringe til ørelægen med det samme da deres telefontid er slut kl 12 

Anmeld Citér

6. maj 2015

Kay

Klumpe-dumpe skriver:

Ja det kan meget vel lyder som det er væsken der begynder at drille hende nu. 

Tak har ikke selv erfaring med det med væsken kun med mellemørebetændelse  og det er jo lidt voldsommere symptomer

Anmeld Citér

6. maj 2015

Nielsen88

Kay skriver:

Tak har fået tid til lægen her mor middag overvejer om jeg skal ringe til ørelægen med det samme da deres telefontid er slut kl 12 

Jeg ville også ringe til ørelægen. Du skal jo nok den vej under alle omstændigheder

Anmeld Citér

6. maj 2015

Kay

Nielsen88 skriver:

Jeg ville også ringe til ørelægen. Du skal jo nok den vej under alle omstændigheder

Har fået tid d 18 men var til lægen i dag som mener det måske er ørene der også gør at hun pt ikke vil spise ret meget og hun er begyndt at tabe sig, så tænker at ringe til ørelægen i morgen om vi kan få en tidligere tid

Anmeld Citér

6. maj 2015

Nielsen88

Kay skriver:

Har fået tid d 18 men var til lægen i dag som mener det måske er ørene der også gør at hun pt ikke vil spise ret meget og hun er begyndt at tabe sig, så tænker at ringe til ørelægen i morgen om vi kan få en tidligere tid

Ja ring da igen i morgen, så vil jeg krydse fingre for de har en tid før til jer

Anmeld Citér

6. maj 2015

Kay

Nielsen88 skriver:

Ja ring da igen i morgen, så vil jeg krydse fingre for de har en tid før til jer

Tak hun er nu også begyndt at kaste op  og spiser under halvdelen af hendes døgn behov

Anmeld Citér

6. maj 2015

helle85

Kay skriver:

ørelægen burde kunne give jer en akut tid til et tjek for at være sikker.

hvis vi ringer til vores ørelæge så få vi altid en akut tid samme dag hvis vi ber om at de kigger på ham også selvom han ikke har ondt (og de har mere at lave end de kan). 

og vil lige give dig et godt råd, at hvis hun en anden gang få problemer med ørene så kan i lige så godt ringe til ørelægen i stedet for lægen (hvis de selvfølgelig har åben) da lægen ikke altid kan se om det er galt med ørene feks om der er mellemøresbetændelse på vej.

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.