Hvad sover jeres babyer i?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6. maj 2015

lillespir26

Vores sover kun i sin body lige pt langærmat og er 12 uger og har hele tiden gjort det hun er en meget varm baby 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. maj 2015

Sprit25

Man kan få nogle smarte natdragter i H&M med korte ben og ærmer. Har jeg lige købt til min datter. 

Tænker dem kan hun også bruge som en sommerdragt om dagen

Anmeld Citér

6. maj 2015

Kiks

Tak for alle jeres gode svar Det er rart at se hvad andre vælger at gøre, for da jeg er sådan en frossenpind, er jeg bange for, jeg kommer til at give ham for meget tøj på, når han skal sove Det er nemmere, når han er vågen.

Vi har også købt juniordyne til ham og lagt i tremmesengen i håb om, at den fyldte så meget, at den ikke lige var til at skubbe af, men nu er han blevet så aktiv om natten, at den bliver møflet af. Han ligger oftest på den, så jeg må give ham tæppe på i stedet.

Men jeg tænker han så snart skal have de små strømper af for det er svært at holde hans værelse køligt om natten. Så tak for alle svarene

Anmeld Citér

6. maj 2015

Lomm

Profilbillede for Lomm

Da min pige var lille brugte jeg de der soveposer man kan købe sammen med en langærmet body. Da hun begyndte at rejse sig syede/skar jeg dem op så der kom "ben" i. De er 90cm lange, så hun brugte dem længe. 

Da hun endelig blev for stor må det næsten have været sommer, for mindes først vi har haft problemer nu her i vinters. Nu er hun 3, dvs gammel nok til selv at tage dynen på hvis hun vågner og fryser. Det gør hun dog tilsyneladende ikke, for hun nægter at have natbukser på og sparker konsekvent dynen af uanset hvor mange gange jeg lægger den på (hun har nu en voksen silkedyne, netop i et forsøg på at holde den på)

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.