Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
SØS skriver: Gik din mor i chok? DET chokerer ærlig talt mig langt mere end det at en lille dreng vil pille ved sin tissetrold - det er heeeeelt normalt. Og du skal da ikke være bekymret over hvad personalet i Bh tænker - de er SÅ vant til det.
Gik din mor i chok? DET chokerer ærlig talt mig langt mere end det at en lille dreng vil pille ved sin tissetrold - det er heeeeelt normalt. Og du skal da ikke være bekymret over hvad personalet i Bh tænker - de er SÅ vant til det.
Hh ja mor har ingen drenge altså vi har ingen bror, vi er kun piger og min søsters søn er snart 5 men han har aldrig gjort der foran os eller min mor.
Min søn stå bare der og viste og grinte . Min mor sagde ikke noget hun står bare der What . hhh
Anmeld Citér
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
jenny4 skriver: Fik dU snakket med børnehaven?
Fik dU snakket med børnehaven?
Han skal snart i børnehave
Det er helt normalt. Og børnehaven er vant til det. I børnehaven leger de numselege, doktorlege, siger "frække" ord og diverse andet.
Han har fundet ud af at det føles dejligt og det er der jo ikke noget galt i.
Hvis det generer dig, så kan du prøve at sige noget i stil med: " jeg kan se du synes det føles rart, men her i stuen har vi ikke bukserne nede. Du må gerne gøre det på dit værelse, hvis du har lyst"
Jeg har altid ønsket at min søn skulle se sundt på sådanne ting, så jeg gav ham lov til det når han ville. Det var ikke anderledes da han smed bleen, for han fik også lov til at gøre det med den på.
Jeg fik af vide at børn skulle have forståelse for de nedre dele inden de blev for gamle, og inden de blev renlige, da det giver dem forståelse for hvad der kommer ud dernede fra også. Så han sagde bare nu skal du tage min ble af mor og så kunne han "pille" så meget han havde lyst til. Han syntes især det var hyggeligt imens vi hyggede foran tv'et måske ser de det bare som en afslappende ting der gøres når de slapper af med en god film, eller var det bare min dreng der synes det . Og hvis der kom en lille pølle Eller tissetår ud imens bleen nu var af og han følte på det så måtte vi jo få vasket fingrenr når han var færdig og bad mor om at putte hans ble på igen . Og det er jo ikke så besværligt at give ens barn et sundt syn til det. Det er så nemt at gøre. Bleen kan hurtigt tages af i sofaen eller på gulvet, det eneste besværlige er at gå ud og vaske fingrene hvis der skulle være en pølle, for bleen ligger der jo endnu, så den kan bare lige tages på når han føler at han har behov for en ble . Og så er problemet der ikke længe efter de er blevet renlige, for så er der ingen nye spændende ting ar føle
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128