Lidt dumt spørgsmål

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6. maj 2015

Anonym trådstarter

Jeanne skriver:

Du får slet slet ikke nok at spise. Hvis du følger hendes plan - jo, men du springer 2 måltider af 250+ kcal over. Og på en zumba dag forbrænder du 500 kcal. 

Og jo du laver mange muskler med zumba - hvis du gør det rigtigt med at spænde op i maven 

Ved ikke om jeg gør zumba rigtig. Men jeg får sved på panden skal siges jeg laver 40 min zumba to gange om ugen og ellers er det gå ture. 

Jeg har bare ikke troet det gjorde noget jeg spiste mindre på de to måltider når jeg så ikke nødvendigvis går så meget op i aftensmaden. Som nogen gange ikke lige er kød og salat

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. maj 2015

Anonym trådstarter

Astoria skriver:

Hvor meget skal du tabe dig?
Hvor længe har du været i gang?
Har du prøvet at tælle hvor mange kalorier du spiser på en dag? 

I princippet er det meget simpelt, du skal spise færre kalorier end du forbrænder. Hvis du har tabt dig et par kilo på de 14 dage så er det virkelig godt. Jeg ville ikke satse på mere end 0.5-1 kilo om ugen (alt efter hvor meget du skal tabe dig). Dernæst så er det helt normalt at det ikke nødvendigvis viser sig på vægten i starten hvis man samtidig dyrker motion. Det skal nok komme hvis du bare sørger for at spise færre kalorier end dit energiniveau. Det kan også være enten din cyklus eller bare væskeophobning slører dit vægttab. 

P.S. Hvis du har det bedre, så er det jo i grunden ligemeget hvad vægten viser, ikke? Du kan mærke en forbedring, så skal det nok vise sig før eller siden. 

Jeg vil rigtig gerbe tabe mig 27 kg. Og lige nu har jeg været i gang i seks uger. Hun sagde at jeg burde i starten tabe et kg pr uge da jeg har noget at give mig. Men det er bare ikke sket. Skal snakke med hende om et par uger så giver den en skalle nu her. 

Hun har lavet en kostplan hvor alt er regnet ud. Og hvis jeg spiser hvad der står på den så får jeg de kalorier jeg skal have og så er der indregnet lidt hygge fredag. Så i princippet burde den jo være lige tiæ at gå til. 

Anmeld Citér

6. maj 2015

EKAB

Profilbillede for EKAB

Jeg tror du får alt for lidt at spise. 

Hvem har lavet denkostplan?

Jeg ville sige, at du skal spise mange flere små måltider om dagen, og så skal du ikke nøjes med f.eks en banan. Du skal spise det der står. 

Ellers dør din forbrænding.

Anmeld Citér

6. maj 2015

ErDetSnartNU

Anonym skriver:

Altså hun har regnet ud til at jeg kan få lidt slik fredag. 

Den ser således ud

morgenmad: skyr og yoghurt med mysli. Der må jeg spise så meget jeg vil.

formiddag: grov bolle med pålæg og grønt til. Jeg spiser ofte kun noget grønt eller frugt da jeg ikke wr særlig sulten.

frokost: to rugbrød med pålæg og lidt smør. Med grønt til. 

Eftermiddag:knækbrød med pålæg og grønt til. Her er det lidt forskelligt hvad jeg spiser men ofte bare en banan. 

Aftensmad: et stykke magert kød med grøntsager og en smule kulhydrater. Jeg spiser her kød og med masser af salat. Dog ikke kulhydrater. 

Aften: stykke frugt - her er jeg ofte ikke sulten efter noget. 

Jeg føler ikke at jeg mangler noget. Tværtimod aå har jeh ikke før været så mæt på en kur 

Jeg tror jeg har fundet fejlen - du skal vist spise 2 stykker rugbrød i stedet for 2 rugbrød til frokost, ellers kommer du vist ikke til at tabe dig 

Anmeld Citér

6. maj 2015

Anonym trådstarter

EBK skriver:

Jeg tror du får alt for lidt at spise. 

Hvem har lavet denkostplan?

Jeg ville sige, at du skal spise mange flere små måltider om dagen, og så skal du ikke nøjes med f.eks en banan. Du skal spise det der står. 

Ellers dør din forbrænding.

Det har en kostvejleder. Har lige snakket med vedkommende. Knækbrød og bollen er lagt ind til hvis jeg føler mig mere sulten. Så det er ikke noget jeg behøver spise 

efter maden er det enten et stykke frugt eller lidt nødder. Jeg går tidligt i seng så jeg oplever sjældent at være sulten efter aftensmaden 

Anmeld Citér

6. maj 2015

Anonym trådstarter

ErDetSnartNU skriver:

Jeg tror jeg har fundet fejlen - du skal vist spise 2 stykker rugbrød i stedet for 2 rugbrød til frokost, ellers kommer du vist ikke til at tabe dig 

Ej for Søren jeg troede det var to rugbrød �� så er den da nem at ændre på ��

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.