Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Hold nu kæft!!!! Hvor er det latterligt at skulle opgive sin rettigheder pga frygt for fyring i nær fremtid, når man lovmæssigt har ret til sygemelding. .....
Anmeld Citér
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Du kunne prøve at ringe til din fagforening?
Er det fordi du har mange sygedage eller hvorfor føler du ikke, at du kan melde dig syg?
Kan du måske give lidt flere oplysninger om hvad situationen er?
Abracadabra skriver: Du kunne prøve at ringe til din fagforening?
Det er fagforening der mener jeg er bedre still ved ikke at sygemelde mig nu ...
mor:) skriver: Er det fordi du har mange sygedage eller hvorfor føler du ikke, at du kan melde dig syg?
Jeg var sygemeldt under graviditeten og er fra lægelige side råde til sygemelding nu her. Og har jvf fagforening ret til det men stiller mig i en sårbar situation da arbejde ikke vil anerkende min sygemelding og ståe derfor dårlig hvis jeg holder min ret o en evt fyringsrunde...
Anonym skriver: Jeg var sygemeldt under graviditeten og er fra lægelige side råde til sygemelding nu her. Og har jvf fagforening ret til det men stiller mig i en sårbar situation da arbejde ikke vil anerkende min sygemelding og ståe derfor dårlig hvis jeg holder min ret o en evt fyringsrunde...
Hvorfor vil arbejde ikke anerkende din sygemelding hvis du har lægens ord på det?
jenny4 skriver: Kan du måske give lidt flere oplysninger om hvad situationen er?
Jeg var sygemeldt under graviditeten og er fra lægelige side råde til sygemelding nu her. Og har jvf fagforening ret til det men stiller mig i en sårbar situation da arbejde ikke vil anerkende min sygemelding og ståe derfor dårlig hvis jeg holder min ret o en evt fyringsrunde..
Men arbejdet kan da ikke bedømme det - det er vel kun din læge. Så hvis du kan give en lægeerklæring, så kan arbejdet vel intet stille op?
mor:) skriver: Men arbejdet kan da ikke bedømme det - det er vel kun din læge. Så hvis du kan give en lægeerklæring, så kan arbejdet vel intet stille op?
Nej men så står jeg nok først i køen ved fyring. .. og det er fagforeningens egne ord
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128