Nå piger

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

679 visninger
13 svar
0 synes godt om
11. september 2009

Loggidut

Så er jeg her altså...og en lang forklaring gider jeg sgu ikke lige nu, men...

Her har bare været så meget knald på, og i virkeligheden handler mit fravær vist mest om at jeg har helliget mig hjemmet og familien!

Vi har fandme haft en rasende vild periode med Tif, hvor vi har forsøgt at få lortet til at hænge sammen, først var det søvn om aftenen der var umuligt at opnå, så var det madlavningen der gik totalt ged i, fordi ungen skreg bare jeg nærmede mig komfuret, men se, jeg har narret den lille "lort"..og fundet guldkornene her i livet...og nu vil jeg dælme dele dem med jer!

TIL ALLE JER DER HAR SKRIGENDE BØRN NÅR I TRÆDER IND AD DØREN FRA ARBEJDET!!! :
man laver maden dagen i forvejen, kommer hjem fra job, smider maden ind i mikrobølgeovnen...spiser og laver mad bagefter til dagen efter!

jeg kan love jer det fungere herhjemme...kvallitetstid så det basker...Så ordene skrigende børn, findes ikke herhjemme mere...lol...det har fandme taget mig snart 18 år at finde den fidus!
Men i skulle altså prøve, vi har så meget tid til overs nu, hvor vi leger, ser tv, og snakker...og jeg ved bare de sparsomme 2-3 timer jeg har med Tif om aftenen skal nydes, for er der njoget jeg har haft probs med, så er det virkelig den dårlige samvittighed man har når man ikke har haft kvallitid!

Så har Kasper fået job, og starter på mandag, og ud over det har han lige scoret sig topkaraktere i skolen for et Digt/ stil han har skrevet...karakteren lød på 12/10 med skriften FANTASTISK, tilføjet, så mor her er slet ikke til at få ned på jorden igen.
Den dreng har bare haft så meget modgang, og pludselig får han sådan en optur...juhuuuu, jeg er så stolt og lykkelig!
(må man prale?...Ja gu må man så, hæ hæ)

Så er der jo slankekuren, og vægten står stadig på - 12 kg, der sker ikke rigtig mere, hverken positivt eller negativt...men så længe den kan blive der...så pyt skidt, vægttabet kommer nu nok tilbage...

og så får vi gæster om lidt, men når de er gået, så er jeg på igen, har bare savnet jer så meget!

hold nu op hvor skal jeg læse indlæg i aften, lol...håber her bliver fyldt til bristepunktet, for mange har sikkert født, og en masse er sikkert sket!

så jeg er on!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. september 2009

heaven

hvor dejligt loggi - tænkte om du helt havde glemt os....
tillykke med "lyset" ang madlavning, og den seje knægt - det er jo skønt når tingene bare kører...

Jannie - ikke på fjæsen og derfor ikke opdateret så tak for den herinde..

Anmeld

11. september 2009

ivfmarie

Jamen hej din gamle kost!!
Fedt at du stadig er blandt os... Vi har sgu savnet dig - juli07 er helt gået i stå her på det sidste. Vi har vist alle en travlt periode.

Det lyder faktisk som en rigtig smart ide med madlavningen Det tror jeg vi skal prøve lidt.

Godt at have dig hjemme

Marie

Anmeld

11. september 2009

Muffinmus

velokmmen tilbage, du har jo også haft travlt
Ahmen altså, synes klart du kan være tilfreds med dine 12 kg..helt sten sikkert

Anmeld

11. september 2009

Loggidut

Så er gæsterne smuttet...og så kan jeg endelig bruge lidt kvallitid sammen med jer.
Der sker bare så meget herhjemme for tiden, at det bliver skide svært at holde jer opdateret!

Anmeld

11. september 2009

heaven

Loggidut skriver:

Så er gæsterne smuttet...og så kan jeg endelig bruge lidt kvallitid sammen med jer.
Der sker bare så meget herhjemme for tiden, at det bliver skide svært at holde jer opdateret!

jamen fyr bare løs... det lyder spændende???

Jannie - med rødvin i hånden, og en lille pose slik til hygge

Anmeld

11. september 2009

Loggidut

Jammen Heaven, jeg ved jo slet ikke hvor jeg skal starte og slutte, i morgen skal jeg op og fejre min veninde som har haft fødselsdag, og næste weekend står den på restaurant-besøg!
Se så kommer weekenden efter og der går der virkelig sjov i den, for der skal vi til stor klassefest, med alle 3 parallelklasser, inden vi mødes, samler vi min den gamle klasse her hos mig til førfest, så vi i samlet klike går til den anden fest...det bliver bare så sjovt, og jeg glæder mig åndsvagt meget!

jammen så alt det nye der sker med ungerne for tiden, jeg fatter det slet ikke, Tiffanie er jo helt menneskeagtig nu, og meget VIL SELV ALT-typen!''

Jeg er stadig glad for mit job, og får tildelt mere og mere ansvar, og jeg kan faktisk mærke jeg her på det sidste har haft en lille tendens til at slæbe det med mig hjem, jeg mener de problemer der kan være forbundet med det, så det er også noget af det jeg slige skal finde ud af at frasortere...hmmm, måske ligger alt stressen i virkeligheden mest oppe i mit hoved, lol...

aj det er svært at forklare hvor jeg vil hen, men der sker bare så mange små ting på alle fronter, og jeg kan mærke det fylder ufatteligt meget i min hverdag.

Anmeld

11. september 2009

Juniors mor

Velkommen tilbage Loggi - det lyder jo til du har masser at se til
Vi savner alle dine gode indlæg  - welcome back

Anmeld

11. september 2009

Marco2

Velkommen tilbage Slogs.
Du har været savnet.

AG

Anmeld

11. september 2009

Loggidut

i er bar så søøøøøøe

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.