Så er jeg her altså...og en lang forklaring gider jeg sgu ikke lige nu, men...
Her har bare været så meget knald på, og i virkeligheden handler mit fravær vist mest om at jeg har helliget mig hjemmet og familien!
Vi har fandme haft en rasende vild periode med Tif, hvor vi har forsøgt at få lortet til at hænge sammen, først var det søvn om aftenen der var umuligt at opnå, så var det madlavningen der gik totalt ged i, fordi ungen skreg bare jeg nærmede mig komfuret, men se, jeg har narret den lille "lort"..og fundet guldkornene her i livet...og nu vil jeg dælme dele dem med jer!
TIL ALLE JER DER HAR SKRIGENDE BØRN NÅR I TRÆDER IND AD DØREN FRA ARBEJDET!!! :
man laver maden dagen i forvejen, kommer hjem fra job, smider maden ind i mikrobølgeovnen...spiser og laver mad bagefter til dagen efter!
jeg kan love jer det fungere herhjemme...kvallitetstid så det basker...Så ordene skrigende børn, findes ikke herhjemme mere...lol...det har fandme taget mig snart 18 år at finde den fidus!
Men i skulle altså prøve, vi har så meget tid til overs nu, hvor vi leger, ser tv, og snakker...og jeg ved bare de sparsomme 2-3 timer jeg har med Tif om aftenen skal nydes, for er der njoget jeg har haft probs med, så er det virkelig den dårlige samvittighed man har når man ikke har haft kvallitid!

Så har Kasper fået job, og starter på mandag, og ud over det har han lige scoret sig topkaraktere i skolen for et Digt/ stil han har skrevet...karakteren lød på 12/10 med skriften FANTASTISK, tilføjet, så mor her er slet ikke til at få ned på jorden igen.
Den dreng har bare haft så meget modgang, og pludselig får han sådan en optur...juhuuuu, jeg er så stolt og lykkelig!
(må man prale?...Ja gu må man så, hæ hæ)
Så er der jo slankekuren, og vægten står stadig på - 12 kg, der sker ikke rigtig mere, hverken positivt eller negativt...men så længe den kan blive der...så pyt skidt, vægttabet kommer nu nok tilbage...
og så får vi gæster om lidt, men når de er gået, så er jeg på igen, har bare savnet jer så meget!
hold nu op hvor skal jeg læse indlæg i aften, lol...håber her bliver fyldt til bristepunktet, for mange har sikkert født, og en masse er sikkert sket!
så jeg er on!