anna111 skriver:
Jeg er virkelig meget i tvivl om hvad jeg skal Gøre med barnevogn Nr 2.
Min datter på et år har jeg en lækker emmaljunga big star suprime med drejehjul købt ny.
Og så venter vi barn til den 27 oktober
Så der kommer til at være 1 1/2 år mellem dem og ved ikke rigtig hvad min datters behov er til den tid med at sove når man er ude eller på tur.
Har tænkt på at købe en billigere ny model med drejehjul i ønskebørn til 4200kr
Eller købe en brugt nyre barnevogn
Og så bare tage den dyre emmaljunga når vi skal ud til lillesøster.
Men har osse tænkt på at købe en søskende klapvogn og så en voksi til lillesøster så kan begge børn hvile når vi er ude.
Og så bare købe en nyre brugt barnevogn til lillesøster til her hjemme. .
Syntes det er rigtig svært når jeg ikke kender min datters behov når hun er 1 og et halvt år.
Hvad havde i gjort 
Tak på forhånd 
der er 13 mdr mellem vores og vi gjorde det at vi fik et søskne sæde til barnevogen også købe vi en tvillinge klapvogn. også havde vi en klapvogn.
nå vi skulle ud nå det ikke var den stores sove tid så tog vi barne vogn også sad han oven på nå vi begge to var med og begge børn skulle have mulighed for lur så tog vi den almindelig klapvogn og barnevogn og tvillingevognen brugte vi da der kun var en af os afsted og de skulle have mulighed for at sove.
da den yngste var lidt støre brugte vi kun tvillinge vognen da de bedst kunne lide at sidde ved siden af hinanden.
skal lige siges vi ikke havde bil så vi skulle med offentligt trandsport osv
Anmeld
Citér