Så meget i tvivl barnevogn til Nr 2

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

30. april 2015

Lomm

Profilbillede for Lomm

http://www.amazon.co.uk/s/ref=nb_sb_noss_2?url=node%3D60043031&field-keywords=Twin&rh=n%3A60043031%2Ck%3ATwin

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. april 2015

Mor11

Profilbillede for Mor11
anna111 skriver:

Det er denne jeg har kik på 

http://www.onskeborn.dk/webshop/vogne-og-tilbeh%C3%B8r/tvillingevogne/baby-jogger-city-mini,-double

Vi har den i single model og du bliver rigtig glad for den for os har det aldrig været et problem at den kun kan vende væk fra en. Den store på 3 kan stadig falde i søvn i den og sove fint  

hvis i vil have lidt luksus, kan man købe en lift/barnevognskasse til baby, så det bliver som en kombivogn tænker det måske er rart når baby er helt lille? 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld Citér

30. april 2015

anna111

Profilbillede for anna111
Mama85 skriver:

Der er 13 mdr. Mellem mine yngste. Vi har købt en BSS til lillesøster som storbror også har, og en tvillingecombivogn  så kan vi have begge med på en gang, uden at skal være 2 voksne, og vi kan også tage dem med hver for sig i egen barnevogn  

Hvad hedder den tvillinge vogn i har købt ? 

Anmeld Citér

30. april 2015

anna111

Mor11 skriver:

Vi har den i single model og du bliver rigtig glad for den for os har det aldrig været et problem at den kun kan vende væk fra en. Den store på 3 kan stadig falde i søvn i den og sove fint  

hvis i vil have lidt luksus, kan man købe en lift/barnevognskasse til baby, så det bliver som en kombivogn tænker det måske er rart når baby er helt lille? 

Tak ja jeg tror osse det bliver den ☺ 

Jeg har fundet den på en hjemmeside til 3300kr med gratis fragt så det er noget af en pris forskel men så er den bare sort ville gerne have haft den i rød da det er til to piger 

Anmeld Citér

30. april 2015

MoarHvidovre

Profilbillede for MoarHvidovre
Elsker mine unger; Lina og Luka :0)

Der er 17 mdr. mellem vores dreng og pige. Vi købte en hel ny barnevogn til den første. Da vi skulle have nr. 2, så købte vi en søskende klapvogn, hvor det også var muligt, at sove i når vi var nogen steder.

Hjemme købte vi en gammel barnevogn til 500 kr., så de begge kunne sove samtidig.

Det fungerede super godt for os

Anmeld Citér

30. april 2015

MoarHvidovre

Profilbillede for MoarHvidovre
Elsker mine unger; Lina og Luka :0)
Mor11 skriver:

Denne havde vi også til vores børn og den var fantatisk. Vi købte så en sovepose til den mindste, så hun var lidt bedre pakket ind. Fungerede fantastisk

Anmeld Citér

30. april 2015

anna111

MoarHvidovre skriver:

Der er 17 mdr. mellem vores dreng og pige. Vi købte en hel ny barnevogn til den første. Da vi skulle have nr. 2, så købte vi en søskende klapvogn, hvor det også var muligt, at sove i når vi var nogen steder.

Hjemme købte vi en gammel barnevogn til 500 kr., så de begge kunne sove samtidig.

Det fungerede super godt for os

Mange tak tror osse det er det jeg vil Gøre 

Anmeld Citér

30. april 2015

helle85

anna111 skriver:

Jeg er virkelig meget i tvivl om hvad jeg skal Gøre med barnevogn Nr 2. 

Min datter på et år har jeg en lækker emmaljunga big star suprime med drejehjul købt ny. 

Og så venter vi barn til den 27 oktober 

Så der kommer til at være 1 1/2 år mellem dem og ved ikke rigtig hvad min datters behov er til den tid med at sove når man er ude eller på tur. 

Har tænkt på at købe en billigere ny model med drejehjul i ønskebørn til 4200kr 

Eller købe en brugt nyre barnevogn 

Og så bare tage den dyre emmaljunga når vi skal ud til lillesøster. 

Men har osse tænkt på at købe en søskende klapvogn og så en voksi til lillesøster så kan begge børn hvile når vi er ude. 

Og så bare købe en nyre brugt barnevogn til lillesøster til her hjemme. . 

Syntes det er rigtig svært når jeg ikke kender min datters behov når hun er 1 og et halvt år. 

Hvad havde i gjort 

Tak på forhånd 

der er 13 mdr mellem vores og vi gjorde det at vi fik et søskne sæde til barnevogen også købe vi en tvillinge klapvogn. også havde vi en klapvogn.

nå vi skulle ud nå det ikke var den stores sove tid så tog vi barne vogn også sad han oven på nå vi begge to var med og begge børn skulle have mulighed for lur så tog vi den almindelig klapvogn og barnevogn og tvillingevognen brugte vi da der kun var en af os afsted og de skulle have mulighed for at sove. 

da den yngste var lidt støre brugte vi kun tvillinge vognen da de bedst kunne lide at sidde ved siden af hinanden.

skal lige siges vi ikke havde bil så vi skulle med offentligt trandsport osv

Anmeld Citér

30. april 2015

sommerbarn<3

Profilbillede for sommerbarn<3
30.05.2011 kl. 12:12 kom den smukkeste lille fyr til verden, og ændrede mit verden til paradis

Jeg er virkelig meget i tvivl om hvad jeg skal Gøre med barnevogn Nr 2. 

Min datter på et år har jeg en lækker emmaljunga big star suprime med drejehjul købt ny. 

Og så venter vi barn til den 27 oktober 

Så der kommer til at være 1 1/2 år mellem dem og ved ikke rigtig hvad min datters behov er til den tid med at sove når man er ude eller på tur. 

Har tænkt på at købe en billigere ny model med drejehjul i ønskebørn til 4200kr 

Eller købe en brugt nyre barnevogn 

Og så bare tage den dyre emmaljunga når vi skal ud til lillesøster. 

Men har osse tænkt på at købe en søskende klapvogn og så en voksi til lillesøster så kan begge børn hvile når vi er ude. 

Og så bare købe en nyre brugt barnevogn til lillesøster til her hjemme. . 

Syntes det er rigtig svært når jeg ikke kender min datters behov når hun er 1 og et halvt år. 

Hvad havde i gjort 

Tak på forhånd 

Ville helt klart vælge en søskendevogn (evt nitro twin) med lift/voksi. Og så en billig sovevogn til hjemme/dagpleje

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.