Tidlig scanning

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

29. april 2015

AnneSHS

lillelille skriver:

Det føler jeg os med min læge. Men jeg er i lidt underlig situation.. jeg fik mine mens på den rigtige tidspunkt, men 4 dage efter den blev færdig så begyndte det at bløde igen, så jeg prøvede at tage test og den var positivt! Det var på mandag, og det bløder statig lidt, men testen er positivt hver dag.. så jeg fik henvendelse til gynækolog, men jeg skulle næsten gråde i telefonen med mig læge.. Håber jeg får gode nyheder i morgen hos lægen (jeg skulle være 6 uger henne i dag) 

Håber du også får god scanning

Jeg krydser fingre for dig i morgen også

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. april 2015

pussekat

AnneSHS skriver:

Tak for kram og tanker. Det er altid dejligt at få

Jeg burde også være ovenud lykkelig for at mit HCG stiger... men hvorfor bløder jeg så......?????? Jeg har SÅÅÅÅ vanvittigt mange tanker. Nogle dage er jeg helt ok med det, og andre dage kan jeg ikke fokusere på andet....

hejsa

det kan være fordi de kan have være 2 og den en er går til 

for dig her selv prøve det 3 gang og den kom ikke nok baby ud af det 

Anmeld Citér

29. april 2015

A. Nonymsen

AnneSHS skriver:

Åh! Håber også det bedste...

Hvorfor fik du en tidlig scanning? 

Jeg har mistet to gange i træk.. En sen abort og en spontan... Så håber bare at den bliver siddende og er rask denne gang 

Anmeld Citér

29. april 2015

AnneSHS

A. Nonymsen skriver:

Jeg har mistet to gange i træk.. En sen abort og en spontan... Så håber bare at den bliver siddende og er rask denne gang 

Held og lykke.  Krydser fingre for dig. Aborter er bare ikke en sjov oplevelse. 

Men har aldrig hørt om det med tvilling der går til...

Anmeld Citér

30. april 2015

CLB

AnneSHS skriver:

Hvorfor var du til en tidlig scanning? 

Mest for hyggens skyld, og får at få bekræftet at det virkelig var sandt (:

Anmeld Citér

30. april 2015

OneWish00

Jeg var til scanning 6+2 og der kunne vi se et fint ❤️ Som blinkede til os! �� 

Anmeld Citér

30. april 2015

lillemusen10

Held og lykke i dag. Håber på godt nyt :-) skal selv til en TS 6+1 på mandag, så følger spændt med her. 

Anmeld Citér

30. april 2015

AnneSHS

lillemusen10 skriver:

Held og lykke i dag. Håber på godt nyt :-) skal selv til en TS 6+1 på mandag, så følger spændt med her. 

Mit var ikke godt nyt..

Graviditet uden for livmoderen. Jeg skal akut på operationsbordet i dag.

Anmeld Citér

30. april 2015

HVPigen

Jeg startede med og have et hcg på 25 og kom ugen efter var den kun på 1xxx et eller andet . 

Lægen betraget mig som gravid men uden for livmoderen, de ville ikke sende mig til en tidlig scanning, da jeg selv skulle betale det har efterfølgende fået afvide af min jm det bare er sjusk for den scanning skulle de være sendt mig til. 

Når men vi betalte så den scanning selv for hvis jeg var gravid uden for livmoderen skulle jeg jo have det væk.. det viser sig at vi så vores lille hjerte blink - blinke ud til os 

Jeg er imorgen 29 uger henne. Så jeg syntes da klart du skal få den lavet hvis det kan give dig trykhed. Dog kan man jo stadig risikere og miste! 

Krydser for dig 

Anmeld Citér

30. april 2015

HVPigen

HVPigen skriver:

Jeg startede med og have et hcg på 25 og kom ugen efter var den kun på 1xxx et eller andet . 

Lægen betraget mig som gravid men uden for livmoderen, de ville ikke sende mig til en tidlig scanning, da jeg selv skulle betale det har efterfølgende fået afvide af min jm det bare er sjusk for den scanning skulle de være sendt mig til. 

Når men vi betalte så den scanning selv for hvis jeg var gravid uden for livmoderen skulle jeg jo have det væk.. det viser sig at vi så vores lille hjerte blink - blinke ud til os 

Jeg er imorgen 29 uger henne. Så jeg syntes da klart du skal få den lavet hvis det kan give dig trykhed. Dog kan man jo stadig risikere og miste! 

Krydser for dig 

Jeg var forresten kun i uge 5+ da jeg kom ind og lægen beregnede mig til uge 9. 

Dog tror jeg også selv jeg er i den uge som lægen mente dengang men pyt med det 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.