Tidlig scanning

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.549 visninger
20 svar
1 synes godt om
29. april 2015

AnneSHS

Jeg er i dag i uge 6+0. 

Jeg har haft 2 spontane aborter, en i april sidste år, og en i januar i år. Jeg er begyndt at bløde, det har jeg gjort i en uge nu.

Jeg har fået målt mit HCG, som er steget fra 455, til 1.759 og til 4.261, den sidste målt i mandags. 

Jeg er ved at gå ud af mit gode skind af bekymring og frygt for at miste for tredje gang!

Jeg skal til en tidlig scanning i morgen.... Er der nogle der har oplevet noget lignende hvor det er gået godt? Nogen der har været til scanning i uge 6 hvor I kunne se blink??????

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. april 2015

lillelille

AnneSHS skriver:

Jeg er i dag i uge 6+0. 

Jeg har haft 2 spontane aborter, en i april sidste år, og en i januar i år. Jeg er begyndt at bløde, det har jeg gjort i en uge nu.

Jeg har fået målt mit HCG, som er steget fra 455, til 1.759 og til 4.261, den sidste målt i mandags. 

Jeg er ved at gå ud af mit gode skind af bekymring og frygt for at miste for tredje gang!

Jeg skal til en tidlig scanning i morgen.... Er der nogle der har oplevet noget lignende hvor det er gået godt? Nogen der har været til scanning i uge 6 hvor I kunne se blink??????

Den tråd vil jeg følge. Jeg er også 6 uger og jeg skal i morgen til gynækolog.. hvor har du fået din hCG målt?

Anmeld Citér

29. april 2015

ErDuHerIkkeSnart

Profilbillede for ErDuHerIkkeSnart
AnneSHS skriver:

Jeg er i dag i uge 6+0. 

Kære Anne

Jeg fik bare lige lyst til at sende dig en tanke og skrive at jeg virkelig føler med dig. Jeg er i en lignende situation og er ved at gå til af tanker. Det er min fjerde graviditet - men endnu uden at det er lykkes. Jeg kan SLET ikke vente med at komme til scanning, men lige nu klamrer jeg mig blot til en positiv stigning i HCG-niveauet. 

Al mulig held og lykke

Kh Signe

https://erduherikkesnart.wordpress.com/om-bloggen/ 

Anmeld Citér

29. april 2015

AnneSHS

lillelille skriver:

Den tråd vil jeg følge. Jeg er også 6 uger og jeg skal i morgen til gynækolog.. hvor har du fået din hCG målt?

Har fået taget blodprøver på sygehuset. Har selv bedt om at få dem taget... har en UDUELIG læge der endnu engang har ladet mig gå og bløde i en uge, uden at sende mig videre

Anmeld Citér

29. april 2015

CLB

AnneSHS skriver:

Jeg er i dag i uge 6+0. 

Sender positive tanker din vej! 

Jeg var til scanning 6+4 og så hjerteblink 

Anmeld Citér

29. april 2015

AnneSHS

ErDuHerIkkeSnart skriver:

Kære Anne

Jeg fik bare lige lyst til at sende dig en tanke og skrive at jeg virkelig føler med dig. Jeg er i en lignende situation og er ved at gå til af tanker. Det er min fjerde graviditet - men endnu uden at det er lykkes. Jeg kan SLET ikke vente med at komme til scanning, men lige nu klamrer jeg mig blot til en positiv stigning i HCG-niveauet. 

Al mulig held og lykke

Kh Signe

https://erduherikkesnart.wordpress.com/om-bloggen/ 

Tak for kram og tanker. Det er altid dejligt at få

Jeg burde også være ovenud lykkelig for at mit HCG stiger... men hvorfor bløder jeg så......?????? Jeg har SÅÅÅÅ vanvittigt mange tanker. Nogle dage er jeg helt ok med det, og andre dage kan jeg ikke fokusere på andet....

Anmeld Citér

29. april 2015

AnneSHS

CLB skriver:

Sender positive tanker din vej! 

Jeg var til scanning 6+4 og så hjerteblink 

Hvorfor var du til en tidlig scanning? 

Anmeld Citér

29. april 2015

lillelille

AnneSHS skriver:

Har fået taget blodprøver på sygehuset. Har selv bedt om at få dem taget... har en UDUELIG læge der endnu engang har ladet mig gå og bløde i en uge, uden at sende mig videre

Det føler jeg os med min læge. Men jeg er i lidt underlig situation.. jeg fik mine mens på den rigtige tidspunkt, men 4 dage efter den blev færdig så begyndte det at bløde igen, så jeg prøvede at tage test og den var positivt! Det var på mandag, og det bløder statig lidt, men testen er positivt hver dag.. så jeg fik henvendelse til gynækolog, men jeg skulle næsten gråde i telefonen med mig læge.. Håber jeg får gode nyheder i morgen hos lægen (jeg skulle være 6 uger henne i dag) 

Håber du også får god scanning

Anmeld Citér

29. april 2015

A. Nonymsen

AnneSHS skriver:

Jeg er i dag i uge 6+0. 

Jeg er lige blevet scannet 6+1 og vi kunne godt se hjerteblink...

håber det bedste for dig 

Anmeld Citér

29. april 2015

AnneSHS

A. Nonymsen skriver:

Jeg er lige blevet scannet 6+1 og vi kunne godt se hjerteblink...

håber det bedste for dig 

Åh! Håber også det bedste...

Hvorfor fik du en tidlig scanning? 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.