Inspiration til frokost

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

29. april 2015

lineog4

Masig skriver:

Hmm det vidste jeg ikke. Altså ved godt der er gluten i det meste, men med glutenfri mel er man vel nogenlunde dækket ind?? Jeg er ikke voldsom glutenallergiker, jeg har bare erfaret at min mave ikke har så godt af alt for meget glutenholdig mad... jeg undgår i hvert fald mavesmerter når jeg spiser glutenfrie produkter. Men en enkel bolle eller skive alm brød ind imellem kan jeg sagtens klare... det går bare galt hvis jeg spiser det hver dag...

jeg er ikke så meget til stenalderbrød. Men har søgt lidt på glutenfri opskrifter på boller. De burde vel være gode nok??? Synes det er lidt svært at finde rundt i...

Har det selv som dig, at jeg kan mærke en forskel hvis jeg spiser meget med gluten. Derfor er der skåret kraftigt ned.

jeg må så indrømme jeg ikke er til de glutenfrie boller. Så hellere undvære og få en god hjemmebagt bolle eller rugbrød en gang imellem.

jeg selv laver gerne nogen broccoli/blomkåls wraps, har også været ude i nogen kikærte sandwich brød, men de var ikke lige så lækre. Har også en gang imellem lavet en rørægs sandwich uden brød men det kræver jeg er hjemme til frokost

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. april 2015

Masig

lineog4 skriver:

Har det selv som dig, at jeg kan mærke en forskel hvis jeg spiser meget med gluten. Derfor er der skåret kraftigt ned.

jeg må så indrømme jeg ikke er til de glutenfrie boller. Så hellere undvære og få en god hjemmebagt bolle eller rugbrød en gang imellem.

jeg selv laver gerne nogen broccoli/blomkåls wraps, har også været ude i nogen kikærte sandwich brød, men de var ikke lige så lækre. Har også en gang imellem lavet en rørægs sandwich uden brød men det kræver jeg er hjemme til frokost

Jeg synes heller ikke det glutenfri brød er så godt... men har svært ved at undvære brød hver dag 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.