Medicinsk abort

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

28. april 2015

ekebiv

Jeg var igennem en MA 8+6 og fik derfor en medicinsk abort. Der gik nogle timer før jeg begyndte st bløde og der kom klumper ud, jeg havde ikke de store smerter og jeg blødte kun et par dage. Præcis efter vågner jeg med voldsomme smerter, én lang vé føles det som om. Efter 20-25 minutter går det over og davjeg rejser mig kan jeg mærke at der kommer noget ud. Til kontrolscanningen mener de at jeg først aborterede den dag.

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. april 2015

Lisbeth1985

Om tyve min. er der gået 2 døgn (!!) og der er ikke sket noget endnu (!!) :-( Jeg bliver snart vanvittig af alt ventetiden!! :-( :-(

Anmeld Citér

30. april 2015

Os&lilledig

Lisbeth1985 skriver:

Om tyve min. er der gået 2 døgn (!!) og der er ikke sket noget endnu (!!) :-( Jeg bliver snart vanvittig af alt ventetiden!! :-( :-(

Kontakt endelig gynækologisk Lisbeth! Det er absolut ikke ok!! Fik afvide at max 10 timer, så skulle det være igang! 

Anmeld Citér

30. april 2015

Lisbeth1985

Os&lilledig skriver:

Kontakt endelig gynækologisk Lisbeth! Det er absolut ikke ok!! Fik afvide at max 10 timer, så skulle det være igang! 

Det har jeg gjort... De sagde,at der kan gå 3-4 dage,og at jeg må ringe mandag,hvis der stadig ikke er sket noget... Jeg er så ked af,at jeg ikke valgte en kirugisk abort:-( Og skide bekymret for om,der er noget galt,når min krop ikke kan finde ud af det:-(

Anmeld Citér

30. april 2015

nielsen80

Lisbeth1985 skriver:

Det har jeg gjort... De sagde,at der kan gå 3-4 dage,og at jeg må ringe mandag,hvis der stadig ikke er sket noget... Jeg er så ked af,at jeg ikke valgte en kirugisk abort:-( Og skide bekymret for om,der er noget galt,når min krop ikke kan finde ud af det:-(

Anmeld Citér

30. april 2015

Os&lilledig

Lisbeth1985 skriver:

Ej hvad......!! Hvad er det for er psykopat sygehus!!?? Det er en kæmpe Sorg! Man skal fandme da ikke gå så mange dage!! Nej hvor er de dybt uretfærdige..! 

Anmeld Citér

30. april 2015

Lisbeth1985

Os&lilledig skriver:

Ej hvad......!! Hvad er det for er psykopat sygehus!!?? Det er en kæmpe Sorg! Man skal fandme da ikke gå så mange dage!! Nej hvor er de dybt uretfærdige..! 

Det kan jeg kun give dig ret i!! Jeg forsøger at holde humøret højt,men det bliver svære og svære jo længe tid, der går!

Anmeld Citér

30. april 2015

Os&lilledig

Lisbeth1985 skriver:

Det kan jeg kun give dig ret i!! Jeg forsøger at holde humøret højt,men det bliver svære og svære jo længe tid, der går!

Det skal da bare overståes i aller helveds fart. Der er er så modbydeligt at skulle gå og vente!sender dig kæmpe kæmpe store kram og håber snart der sker noget 

Anmeld Citér

1. maj 2015

Lisbeth1985

Os&lilledig skriver:

Det skal da bare overståes i aller helveds fart. Der er er så modbydeligt at skulle gå og vente!sender dig kæmpe kæmpe store kram og håber snart der sker noget 

Tak ❤️❤️

Anmeld Citér

1. maj 2015

Lisbeth1985

Miia90 skriver:

Åh,  nej, hvad er nu set for noget ??  

Gør mig virkelig ondt 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.