Medicinsk abort

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.418 visninger
21 svar
2 synes godt om
28. april 2015

Lisbeth1985

Vores ønskebaby døde i uge 8:-( Vi har valgt en medicinsk abort,da det var det lægen anbefalede....

Jeg har lagt stikpillerne op kl.16 og lægger nu og venter på,at der sker noget... Og på at klokken bliver 17,så jeg må stå ud af sengen igen...

De af jer,som har prøvet det... Hvor lang tid gik der før,der skete noget? Og gjorde det ondt? Jeg er lidt bekymret nu...

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. april 2015

esioul

Lisbeth1985 skriver:

Vores ønskebaby døde i uge 8:-( Vi har valgt en medicinsk abort,da det var det lægen anbefalede....

Jeg har lagt stikpillerne op kl.16 og lægger nu og venter på,at der sker noget... Og på at klokken bliver 17,så jeg må stå ud af sengen igen...

De af jer,som har prøvet det... Hvor lang tid gik der før,der skete noget? Og gjorde det ondt? Jeg er lidt bekymret nu...

Jeg havde kraftige mens smerter, men klarede mig igennem uden smertestillende.

Der gik kun et par timer før der skete noget 

Anmeld Citér

28. april 2015

Lisbeth1985

esioul skriver:

Jeg havde kraftige mens smerter, men klarede mig igennem uden smertestillende.

Der gik kun et par timer før der skete noget 

Tak for svar ��

Jeg håber,at det kommer til at gå lige så hurtigt her��

Anmeld Citér

28. april 2015

Miia90

Lisbeth1985 skriver:

Åh,  nej, hvad er nu set for noget ??  

Gør mig virkelig ondt 

Anmeld Citér

28. april 2015

Os&lilledig

Lisbeth1985 skriver:

Først kæmpe store kram til dig <3 

der Gik 7,5 time før der skete noget. Havde faktisk slet ingen smerter, der blødte ikke voldsomt, men der kom store hinder/væv/klatter ud. Vi kiggede på det hele der kom ud, moderkagen og navle strengen kunne ses allerede. Vi var desværre lige så langt som dig. Vi kiggede på det hele for at være med i processen.. Efter 2 døgn var alt helt ude og kun mens blødning de næste 14 dage.. Er glad for vi valgte medicin, det var dejligt at kunne sige farvel og være med i det..

den psykiske smerte var størst og jeg har stadig dybe ar i sjælen.. Hos os opstod der nemlig komplikationer 14 dage senere. 

Sender de aller største kram og tanker. 

Anmeld Citér

28. april 2015

nielsen80

Håber det går uden komplikationer! Og at I snart får lidt medvind.

Anmeld Citér

28. april 2015

AnneSHS

Jeg fik en medicinsk abort i uge 11+5! Foster resterne kom over 2 timer, og jeg havde ingen smerter. Jeg blødte dog ret lang tid bagefter. Og da alt ikke var kommet ud, fik jeg en kirurgisk abort tre uger efter, og blødte så yderligere 1 måned.

Min oplevelse er ikke god. Blødte fra 22. Marts og indtil den 20. Juni.  Håber det går bedre for dig.

Anmeld Citér

28. april 2015

Rikke _ Mor til Ida <3

Kæmpe kram 

Jeg var i direkte smerte helvede. Værste oplevelse nogensinde.

Anmeld Citér

28. april 2015

Laum

Jeg fik en medicinsk abort den 16 april. Der gik ca 4 timer fra jeg stak pillerne op til smerterne kom. Det gjorde SÅ ondt, jeg kastede op og så måtte jeg selv tage "klumpen" ud. Jeg har stadig smerter idag og bløder endnu. Jeg håber det kommer til at gå godt for dig. Tanker til dig 

Anmeld Citér

28. april 2015

A.n.onym.

Lisbeth1985 skriver:

Har prøvet det to gange, 1. Gang gik der et par timer og havde ondt et par timer, anden gang gik der desværre flere uger, og den røg ud et par dage inden en planlagt udskrabning. Er ked af jeres tab, håber det går så godt som det nu kan og at i kommer hurtigt ovenpå igen ��

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.