(februar) Fremtids planen er nu næsten på plads hi hi ;o)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

14. september 2009

Diana...

Khanh skriver:

Diana det er da dejligt, at du har fundet ud af hvad det er du har lyst til at lave i fremtiden.
Ik for noget men er du sikker på, at du kan tåle alle de der kemikalier som der bliver brugt hos en frisør. Det er nok måske en god ide at checke det hos lægen, før du får lavet en salon derhjemme.
Men ellers synes jeg det lyder som en god ide......

Jeg vender tilbage til den hårde virkelig verden 2 nov - ikke noget jeg helt vild glæder mig til.
Jeg er uddannet systemadministrator, men arbejder som IT-supporter for NNIT (Novo Nordisk IT) 
Planen er p.t. at jeg kommer tilbage til afdelingen, og derefter være der i et ½ års tid. Derefter vil jeg søge noget andet indenfor netværk, som er det jeg brænder for.
Puha 1½ mdr til så skal jeg tilbage, og jeg er slet ikke klar til at forlade min kære datter....

Du siger noget   Det har jeg ikke tænkt på så ja det nok en meget god ide og få det undersøgt men jeg tror nu ikke der er noget da vi endnu ikke er støt på noget jeg ikke kan tåle heldigvis 

Uhh det jo lige om lidt du skal tilbage puha. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. september 2009

MoarHvidovre

Profilbillede for MoarHvidovre
Elsker mine unger; Lina og Luka :0)
Diana... skriver:

Ej søde det da bare mega træls håber det har ændret sig lidt så du kan blive glad ved det igen.

Knus Diana der os ELSKER at gå på barsel og hvis pengene stod til det gik jeg fast hjemme?

Jeg tror desværre ikke, at det har ændret sig på mit arbejde. Jeg er heller ikke sønderlig vild med den person jeg er blevet sekretær for, hm hm hm. De har ikke engang informeret mig om, at der er sommerfest herinde i den nærmeste fremtid. Jeg har bare helt tilfældigt set en mail fra arbejdet (jeg kan komme på min mail hjemmefra). Det var nu ikke fordi, at jeg ville have deltaget - det er mere princippet i det.

Kh. Katja - som også gerne ville gå hjemme altid, hvis pengene kunne række så langt ...

Anmeld

14. september 2009

D.B.L

Hej D,

det er ikke alle kommuner som tilbyder tilskud til privat dp. Som privat dp passer man sit eget plus et andet barn hjemme hos en selv. 

Planen er at jeg skal passe Cornelia til hun skal i børnehave (skal jo læse ved siden af).

Lønnen er ok 14600. 46% er fradragsberettiget og oveni i det kommer ens eget personlige fradrag. Dvs jeg vil få udbetalt omkring 13000. Det er ok synes jeg :0)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.