(februar) Fremtids planen er nu næsten på plads hi hi ;o)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

632 visninger
12 svar
0 synes godt om
11. september 2009

Diana...

Hej Piger

Jeg har ALDRIG stået på bar bund før altid vidst hvad jeg havet og ville og hvad jeg ville med fremtiden men men det ændret sig jo da jeg blev gravid jeg blev jo fyret pga graviditeten og så vidste jeg lige pludselig ikke hvad jeg ville og skulle efter barsel. Men nu ved jeg hvad jeg vil jeg vil starte på frisør og kosmetolog (staves) skolen og tage uddannelsen som begge dele min skønne mand vil rive garagen ned og bygge en salon op til mig i staden for hvor jeg så har fast fri onsdag og så arbejde de andre dage med lang vagt torsdag jeg har tænkt på det længe og så snakket vi om det igår og han synes det var en fantastisk idé for det kunne han absolut godt se mig som. 
Så nu skal der regnes på og så det ellers start parat NU. 

Nu håber jeg det kan lade sig gøre 

Hvad med jer andre skal i tilbage til det i lavet før og hvad var det? eller skal i os ud og lave noget nyt og hvad?

Kram Diana der lige pludselig følers sig lettet over at vide hvad jeg nu vil og har et nyt mål.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. september 2009

Moar'en

Det lyder da som en rigtig god idé.
jeg arbejdede som social og sundhedshjælper inden jeg blev gravid. Jeg regner med at starte op igen når jeg engang skal på arbejde igen. Men jeg vil nok lave noget andet på et tidspunkt da det jo er lorte arbejdstider og dage, men jeg ved ikke hvad jeg vil lave. Jeg ved heller ikke helt endnu hvornår jeg skal igang. Indtil nu ved jeg jeg skal gå hjemme med Viktor med tabt arbejdsfortjeneste indtil han er 1 år, men i januar skal vi revudere om han er klar til vuggestue. Så mine planer er lidt løse endnu da tiden må vise hvad Viktor skal.

Anmeld

11. september 2009

D.B.L

Hej Diana :0)

Fed tråd -og skønt jeg endelig kan få skrevet lidt herinde.

Jeg blev færdig som frisør i 2oo4, men er så træt af faget.

Efter barsel skal jeg starte som privat dp (skal passe Conelia plus et andet barn), mens jeg skal uddannes som zoneterapeut -gerne med noget øreakupunktur henover.

Jeg vil gerne starte op selvstændigt når tid er og fuldt ud koncentrere mig om fertilitet, graviditet, fødsler og spædbørn/småbørn og børn. Tænker evt på et samarbejde med min veninde som er jordemoder med noget 1-2-3 fødselsforberedelse/scanninger og lign.

Glæder mig så meget til at komme igang igen :0)

DA JEG ENDNU IKKE HAR SAGT OP, ER DET TYS TYS ;0)

Anmeld

11. september 2009

Moar'en

FruMOAR skriver:

Efter barsel skal jeg starte som privat dp (skal passe Conelia plus et andet barn), mens jeg skal uddannes som zoneterapeut -gerne med noget øreakupunktur henover.

Jeg vil gerne starte op selvstændigt når tid er og fuldt ud koncentrere mig om fertilitet, graviditet, fødsler og spædbørn/småbørn og børn. Tænker evt på et samarbejde med min veninde som er jordemoder med noget 1-2-3 fødselsforberedelse/scanninger og lign.

Vi sladre ikke

Anmeld

11. september 2009

MoarHvidovre

Profilbillede for MoarHvidovre
Elsker mine unger; Lina og Luka :0)
Jeg skal starte på arbejde igen den 1/1 og jeg glæder mig ikke.

En meget lang historie bliver lige super kort. Jeg har været direktionssekretær for en herre i 7 år, da jeg går på barsel med Luka. Midt i min barsel forlader han firmaet og tager min barselsvikar med. Jeg kommer tilbage til et firma, hvor jeg ikke rigtig vil være (jeg var flyttet fra et firma til et andet sammen med ham 1 år forinden jeg går på barsel). Jeg hører rygter om, at jeg skal fyres når jeg kommer tilbage fra barslen med Luka - vupsi - så var jeg gravid igen. Jeg når, at være tilbage på arbejdet i 5 mdr., så går jeg på barsel med Lina.

Planen er, at jeg skal tilbage som direktionssekretær i det firma pr. 1/1 og så må jeg tage den derfra. Arbejdsmarked er ikke som det var for 1 år siden og det kan godt være svært, at finde et arbejde som  direktionssekretær eller noget der ligner.

Men måske jeg vælger, at prøve noget helt nyt som også ligger tættere på. Jeg har nu 45 min i bil hver vej.

Jeg har ikke gjort mig de vilde store tanker endnu. Jeg vil bare nyde de sidste 3 1/2 mdr. inden, at den kedelige hverdag starter igen.

Hvor er det bare fedt, at I ved, hvad I skal og at I bare "tør" springer ud i nye og spændende ting. Det lyder til nogen rigtig gode tiltag for jer.

Kh.
Katja - som ELSKER at gå på barsel

Anmeld

11. september 2009

Misjelle

Diana... skriver:

Hej Piger

Jeg har ALDRIG stået på bar bund før altid vidst hvad jeg havet og ville og hvad jeg ville med fremtiden men men det ændret sig jo da jeg blev gravid jeg blev jo fyret pga graviditeten og så vidste jeg lige pludselig ikke hvad jeg ville og skulle efter barsel. Men nu ved jeg hvad jeg vil jeg vil starte på frisør og kosmetolog (staves) skolen og tage uddannelsen som begge dele min skønne mand vil rive garagen ned og bygge en salon op til mig i staden for hvor jeg så har fast fri onsdag og så arbejde de andre dage med lang vagt torsdag jeg har tænkt på det længe og så snakket vi om det igår og han synes det var en fantastisk idé for det kunne han absolut godt se mig som. 
Så nu skal der regnes på og så det ellers start parat NU. 

Nu håber jeg det kan lade sig gøre 

Hvad med jer andre skal i tilbage til det i lavet før og hvad var det? eller skal i os ud og lave noget nyt og hvad?

Kram Diana der lige pludselig følers sig lettet over at vide hvad jeg nu vil og har et nyt mål.

Ej hvor er det bare skønt, det er bare en sten der bliver flyttet fra ens skuldre, når man kan se lidt ud i fremtiden .

Jeg er egentlig uddannet optiker, hvilket jeg bare aldrig blev rigtig glad for, så lige inden jeg blev gravid sagde jeg op og startede som voksenelev/kontorassistent. Jeg har endnu ikke rigtig dannet mig en mening om det endnu, da jeg kun havde været igeng 4 mdr. men arbejdstiderne er fantastiske . Så når jeg er færdig med at barsle til marts, er det det jeg vender tilbage til .

Endnu engang stort med på vejen til din nye verden

Anmeld

11. september 2009

MoarLK

Diana det er da dejligt, at du har fundet ud af hvad det er du har lyst til at lave i fremtiden.
Ik for noget men er du sikker på, at du kan tåle alle de der kemikalier som der bliver brugt hos en frisør. Det er nok måske en god ide at checke det hos lægen, før du får lavet en salon derhjemme.
Men ellers synes jeg det lyder som en god ide......

Jeg vender tilbage til den hårde virkelig verden 2 nov - ikke noget jeg helt vild glæder mig til.
Jeg er uddannet systemadministrator, men arbejder som IT-supporter for NNIT (Novo Nordisk IT) 
Planen er p.t. at jeg kommer tilbage til afdelingen, og derefter være der i et ½ års tid. Derefter vil jeg søge noget andet indenfor netværk, som er det jeg brænder for.
Puha 1½ mdr til så skal jeg tilbage, og jeg er slet ikke klar til at forlade min kære datter....

Anmeld

14. september 2009

Mca<3

Jeg skal tilbage til mit faste job i Hillerød hjemmepleje   Er super glad for mit job . Super arbejdstider så Alex ikke skal være længe i inst. og lønnen er også ok selvom medierne har udråbt den til at være møg elendig   Det kan godt være grundlønnen er lav , det jo alle tillæggende der gør den kommer hurtigt derop af   Jeg kan møde ind på min lomme com fra Alex vuggestue kl 8 00 og logge af 14 30 igen i Alex vuggestue  

Anmeld

14. september 2009

Diana...

Katja... skriver:

Jeg skal starte på arbejde igen den 1/1 og jeg glæder mig ikke.

En meget lang historie bliver lige super kort. Jeg har været direktionssekretær for en herre i 7 år, da jeg går på barsel med Luka. Midt i min barsel forlader han firmaet og tager min barselsvikar med. Jeg kommer tilbage til et firma, hvor jeg ikke rigtig vil være (jeg var flyttet fra et firma til et andet sammen med ham 1 år forinden jeg går på barsel). Jeg hører rygter om, at jeg skal fyres når jeg kommer tilbage fra barslen med Luka - vupsi - så var jeg gravid igen. Jeg når, at være tilbage på arbejdet i 5 mdr., så går jeg på barsel med Lina.

Planen er, at jeg skal tilbage som direktionssekretær i det firma pr. 1/1 og så må jeg tage den derfra. Arbejdsmarked er ikke som det var for 1 år siden og det kan godt være svært, at finde et arbejde som  direktionssekretær eller noget der ligner.

Men måske jeg vælger, at prøve noget helt nyt som også ligger tættere på. Jeg har nu 45 min i bil hver vej.

Jeg har ikke gjort mig de vilde store tanker endnu. Jeg vil bare nyde de sidste 3 1/2 mdr. inden, at den kedelige hverdag starter igen.

Hvor er det bare fedt, at I ved, hvad I skal og at I bare "tør" springer ud i nye og spændende ting. Det lyder til nogen rigtig gode tiltag for jer.

Kh.
Katja - som ELSKER at gå på barsel

Ej søde det da bare mega træls håber det har ændret sig lidt så du kan blive glad ved det igen.

Knus Diana der os ELSKER at gå på barsel og hvis pengene stod til det gik jeg fast hjemme?

Anmeld

14. september 2009

Diana...

FruMOAR skriver:

Det havet jeg faktisk os overvejet og hvis det ikke lige skår til med pengene når vi får regnet på det så er det absolut noget jeg vil tage op igen.

Men hvad er forskellen på privat og offentlig DP?

Kram

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.