Elsker mine unger; Lina og Luka :0)
Jeg skal starte på arbejde igen den 1/1 og jeg glæder mig ikke.
En meget lang historie bliver lige super kort. Jeg har været direktionssekretær for en herre i 7 år, da jeg går på barsel med Luka. Midt i min barsel forlader han firmaet og tager min barselsvikar med. Jeg kommer tilbage til et firma, hvor jeg ikke rigtig vil være (jeg var flyttet fra et firma til et andet sammen med ham 1 år forinden jeg går på barsel). Jeg hører rygter om, at jeg skal fyres når jeg kommer tilbage fra barslen med Luka - vupsi - så var jeg gravid igen. Jeg når, at være tilbage på arbejdet i 5 mdr., så går jeg på barsel med Lina.
Planen er, at jeg skal tilbage som direktionssekretær i det firma pr. 1/1 og så må jeg tage den derfra. Arbejdsmarked er ikke som det var for 1 år siden og det kan godt være svært, at finde et arbejde som direktionssekretær eller noget der ligner.
Men måske jeg vælger, at prøve noget helt nyt som også ligger tættere på. Jeg har nu 45 min i bil hver vej.
Jeg har ikke gjort mig de vilde store tanker endnu. Jeg vil bare nyde de sidste 3 1/2 mdr. inden, at den kedelige hverdag starter igen.
Hvor er det bare fedt, at I ved, hvad I skal og at I bare "tør" springer ud i nye og spændende ting. Det lyder til nogen rigtig gode tiltag for jer.
Kh.
Katja - som ELSKER at gå på barsel

Anmeld