Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Vi har den og er glade for den
Anmeld Citér
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
PiaMai skriver: Hej, Jeg har ikke desværre ikke bogen, men har kun hørt godt om den! Selv har jeg 2 børn og venter nr 3 og er lige faldet over den smarteste udgave af barnets bog. Det er en app, Kids Universe!, hvor man kan indsætte sine billeder i forskellige albummer og tilføje sine egne, ligesom en barnets bog! Samtidig kan man dele billederne med sine gode venner og familien, lidt mere privat end på facebook Nu kan bedsteforældrerne på sjælland hvert fald bedre følge med i hvad der sker herhjemme! Tror jeg bliver glad for den, så ville lige give jer muligheden!
Hej, Jeg har ikke desværre ikke bogen, men har kun hørt godt om den! Selv har jeg 2 børn og venter nr 3 og er lige faldet over den smarteste udgave af barnets bog. Det er en app, Kids Universe!, hvor man kan indsætte sine billeder i forskellige albummer og tilføje sine egne, ligesom en barnets bog! Samtidig kan man dele billederne med sine gode venner og familien, lidt mere privat end på facebook Nu kan bedsteforældrerne på sjælland hvert fald bedre følge med i hvad der sker herhjemme! Tror jeg bliver glad for den, så ville lige give jer muligheden!
Er det til iphone eller findes den også til android?
Anonymbebs skriver: Er det til iphone eller findes den også til android?
Uuuuha, jeg har iPhone, så ved jeg faktisk ikke hvertfald til iPhone og iPad men ellers kommer den nok? Den er ret ny
Jeg fik bogen af manden i julegave og jeg elsker den :')
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128